۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۴۵۴۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ایران بهار قرآن بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران، بهار قرآن بود، گفت: انقلاب به برکت قرآن ایجادشد و پس از پیروزی فرهنگ قرآنی را در جهان اعتلا بخشید.
حجت السلام کاظم لطفيان مديرکل سازمان نتبليغات اسلامي بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در بازدید از برنامه‌های قرآنی دهه فجر، بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به برکت قرآن به پیروزی است، گفت: انقلاب پس از پیروزی فرهنگ قرآنی را در جامعه احیا کرد.

 

وی افزود: فرهنگ قرآنی یکی از ریشه‌های اصلی پیروزی انقلاب است و امروز هم اگر می‌خواهیم انقلاب حفظ شود باید فرهنگ قرآنی را در جامعه اعتلا بخشیم.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان این‌که قرآن و عمل به آن‌یکی از منابع مهم برای اعتلای امت اسلامی است، اظهار کرد: اگر امروز شاهد اقتدار روزافزون انقلاب در عرصه‌های گوناگون هستیم و انقلاب توانسته ستایش همگان را به خود جلب کند به برکت قرآن و عمل به قوانین قرآن است.

 

حجت‌الاسلام لطفیان با اشاره به این‌که دلیل دشمنی غرب با انقلاب هم، به دلیل همین فرهنگ قرآنی و استکبارستیزی فرهنگ قرآنی است، ادامه داد: غرب می‌خواهد ما فرهنگ قرآنی خود را کنار بگذاریم و اگر ما قرآن را از متن زندگی و مدیریت نظام اسلامی کنار بگذاریم تمامی دشمنی‌های غرب با ما از بین می‌رود.

 

وی بابیان این‌که امام خمینی (ره) با انقلاب بشریت را از بردگی مدرن و استکبار نجات دادند، افزود: امروز ما هم به برکت انوار قرآن باید پیام انقلاب و اسلام را به جهان منتقل کنیم و این امر زمانی محقق می‌شود که بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان خانواده‌ها و نسل جوان نهادینه کنیم.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: دهه فجر انقلاب بهار قرآن است و امام خمینی (ره) برای اولین بار با انقلاب فرهنگ قرآنی و قوانین قرآن کریم را پس از چند دهه به عرضه زندگی مردم و مبادلات جهانی وارد کرده و به جهانیان نشان دادند دین‌مداری و اداره زندگی به بشر با قوانین الهی مهم‌ترین بستر برای سعادت اوست.

 

حجت‌الاسلام لطفیان بابیان این‌که دهه فجر فصل اعتلای فرهنگ قرآنی است، گفت: برگزاری برنامه‌های قرآنی در دهه فجر در هر شکل و قالبی که باشد می‌تواند اهداف انقلاب را به نسل‌های پس از انقلاب یادآوری کرده و ارزش‌های انقلاب را در جامعه زنده کند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن به خانواده‌های قرآنی خراسان جنوبی توصیه کرد در این راهپیمایی حضور پرشوری داشته و سایر مردم را هم به حضور در این راهپیمایی دعوت کنند، زیرا خانواده و مردمی که پایبند به قرآن باشند در همه شرایط به دستورات قرآن عمل کرده و با عمل به قرآن سایر افراد را به فرهنگ قرآنی دعوت می‌کنند./968/پ202/ب5     

 

ارسال نظرات