۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۴۵۲۴۱
امام جمعه پردیسان:

مردم از ناامنی در فضای مجازی نگران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان گفت: در فضای مجازی باید امنیت واقعی شکل بگیرد چون مردم از نا امن بودن فضای مجازی نگران هستند و نخستین کسانی که در ناامنی فضای مجازی قربانی می‏شوند جوانان و نوجوانان هستند.
سيدصمصام الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به نامه 131 نهج البلاغه در خصوص وظیفه کارگزاران نسبت به جامعه  اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت اجتماعی از وظایف مهم مسؤولان نظام اسلامی است.


وی با بیان این‏که امنیت در برابر همه چیز باید در جامعه شکل بگیرد، گفت: در فضای مجازی باید امنیت واقعی شکل بگیرد چون مردم از نا امن بودن فضای مجازی نگران هستند و نخستین کسانی که در نا امنی مجازی قربانی می‏شوند جوانان و نوجوانان هستند.


حجت الاسلام والمسلمین قوامی در ادامه افزود: امنیت در جاده‌های کشور باید صورت بگیرد و گواه این مطلب تصادفات جاده‌ای است.


امام جمعه پردیسان با بیان این که تأمین امنیت وظیفه شورای امنیت به تنهایی نیست، گفت: امنیت را نباید فقط وظیفه شورای امنیت دانست بلکه امنیت مخصوص همه است و قوه قضاییه و همه آحاد مردم در آن نقش مؤثری دارند.


حجت الاسلام والمسلمین قوامی خطاب به قوه قضاییه گفت: از حقوق بشر نباید ترسید آنان دشمنان خدا هستند و فقط انتقاد می‏کنند؛ بنابر این باید با اقتدار با اجرای حدود الهی در کشور فرمان الهی را اجرا کنیم.


وی با اشاره به حفظ نظام ابراز داشت: حفظ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است.


امام جمعه پردیسان با اشاره به اقدام اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد در خصوص مجوز به خوانندگی زنان گفت: وزارت ارشاد نسبت به تک خوانی زنان مجوز داده و در ادامه این موضوع را تکذیب کرد و ما این تکذیب را چون از سوی مؤمنان است از آنان می‏پذیرم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی در پایان یادآور شد: امیدواریم مسؤولان مربوطه همت کنند و مجوز راهپیمایی 22 بهمن در پردیسان را بدهند تا این راهپمایی بزرگ با شکوه هرچه تمام تر در این منطقه برگزار شود./978/پ202/ب4

ارسال نظرات