۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۲۴۴۹۹۸
امام جمعه بابل:

نامه هوشمندانه رهبری موجب شکست توطئه اسلام هراسانه غرب شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل تاکید بر مطالعه اسلام از منابع دست اول را در نامه ی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس منابع میزان فروش قرآن پس از نامه مقام معظم رهبری در اروپا افزایش چشمگیری داشته و این نشان دهنده شکست توطئه های اسلام هراسانه رسانه های غربی است.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع طلاب این شهرستان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: ارسال این نامه از سوی رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب بسیار جالب و حرکتی مبتکرانه است و حرکتی که کمتر کسی آن را از پیش ارزیابی و باور می کرد.

 

وی افزود: این چنین حرکتی از قلم و از تدبیر رهبر معظم انقلاب صورت گرفت تدبیری هوشمندانه و بدیع  بود که اثرات و انعکاس بسیار خوبی در رسانه های جمعی و رسانه های اجتماعی داشت.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این که مضامین این نامه مورد توجه و دقت جوانان اروپا و صاحب نظران و افراد مختلف قرار گرفت، اذعان کرد: بعد از حرکت تروریستی در فرانسه و هجمه زیاد علیه اسلام، این نامه چنان رویشی در خود به وجود آورد که توجه به عظمت  اسلام را بیش از گذشته به خود جلب کرد.

 

امام جمعه بابل افزود: رهبر معظم انقلاب درصدد است که فطرت جوانان اروپا را در قالب این نامه زنده کند و از درون آنها را مواجه با بعضی حقایق کنند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به سلطه و استعمار رسانه ای غرب و محافل صهیونیستی در خصوص انتشار اخبار تصریح کرد: با کمال تأسف دستگاه و بوق تبلیغاتی اروپا و آمریکا مجالی برای شنیدن حقایق اسلام را به جوانان این کشورها نمی دهد و به همین دلیل این نامه از طریق شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

 

وی جریان ها و گروهک های تکفیری را پازل دیگر غرب برای تکمیل جریان اسلام هراسی و معرفی اسلام به عنوان ترویسم عنوان کرد و خاطرنشان کرد:  عناصر خبیث تکفیری و وهابی در قالب گروهک هایی تروریستی مختلف درصدد برآمدند که چهره ای وحشتناک و رعب آور از اسلام در انظار دیگران بسازند به گونه ای که نفرت از آن ببارد و رحمت و زیبایی های اسلام را بپوشاند.

 

استاد حوزه علمیه بابل به سابقه خشونت و جنگ های کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: استعمار سیاه کشورهای آفریقایی، آسیایی و آمریکا، راه اندازی جنگ های اول و دوم جهانی  و وارد کردن خسارت و لطمات مادی و انسانی به کشورهای دیگر حقیقت غرب و اومانسیم غربی است که امروز داعیه دار حقوق بشر در دنیا هستند.

 

وی تاکید بر مطالعه اسلام  از منابع دست اول را در نامه ی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بر اساس منابع میزان فروش قرآن پس از نامه مقام معظم رهبری در اروپا افزایش چشمگیری داشته و این نشان دهنده شکست توطئه های اسلام هراسانه رسانه های غربی است.

 

حجت الاسلام روحانی به بیان تحلیل های اندیشمندان غربی در خصوص نامه مقام معظم رهبری پرداخت و اذعان کرد: بر اساس تحلیلی در یکی  از رسانه های غربی رهبر انقلاب ایران زیرکانه و هوشمندانه درصدد برآمد از فرصت اسلام هراسی استفاده  و آن را به فرصتی برای اسلام شناسی مبدل کند تا بتواند نورانیت و حقیقت رحمانی  اسلام را با چهره توأم با رحمت نبی مکرم اسلام(ص) به آحاد نسل های حاضر نشان بدهد./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات