۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۴۴۳۹۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نیروهای مسلح نماد مسؤولیت پذیری در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به خدمات نیروهای مسلح به انقلاب و نظام اسلامی گفت: نیروهای مسلح کشور نماد مسؤولیت پذیری و اقتدار در جامعه هستند.
حجت الاسلام يعقوبي - مراسم نيروهاي مسلح خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان، اظهار کرد: نیروهای مسلح در طول 36 سال گذشته از انقلاب اسلامی برای نظام و کشور اقتدار و افتخار را به ارمغان آورده اند.

 

وی در این مراسم که به مناسبت دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی استان خراسان شمالی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با بیان این که نیروهای مسلح نماد مسؤولیت پذیری در جامعه هستند، اضافه کرد: نیروهای نظامی کشور در طول هشت سال دفاع مقدس و در سال های پس از آن، این مسؤولیت پذیری و دغدغه خود برای حراست و حفاظت از کیان نظام اسلامی را به نمایش گذاشته اند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور همواره و در تمام صحنه ها برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی آماده بوده و به همین دلیل نیز دشمنان نمی توانند حتی خیال تعدی به مرزهای این کشور را به خود راه دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به مسؤولیت خطیر نیروهای مسلح در جامعه، اظهار کرد: وظیفه و رسالت نیروهای نظامی و انتظامی همانند رسالت روحانیان خطیر و حساس است.

 

وی اضافه کرد: دو قشر نیروهای مسلح و روحانیان همواره در دید مستقیم مردم قرار دارند و عملکرد آنها از سوی مردم به سرعت مورد قضاوت قرار می گیرد.

 

به گفته رییس شورای استانی حوزه های علمیه استان خراسان شمالی مردم جامعه ایران اقدامات دو قشر روحانیان و نیروهای مسلح را از دید نظام اسلامی می بینند به همین دلیل نیز می بایست این دو قشر به پایبندی به ارزش ها و هنجارها توجه بیشتر و جدی تری داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: باید به گونه ای رفتار کنیم که ارزش ها و آرمان های انقلاب در بطن جامعه حفظ و به نسل های بعدی منتقل شود.

 

وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در حفاظت از ارزش های اسلامی و انقلابی در طول بیش از سه دهه گذشته، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی کشور در همه عرصه ها از جمله میدان جنگ نظامی سخت و عرصه تهاجم نرم فرهنگی تاکنون عملکرد مناسبی داشته و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکرده اند.

 

سرهنگ علیرضا مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این مراسم، گفت: مردم ایران همواره و در تمامی عرصه ها برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب در صحنه حضور به موقع و پررنگ داشته اند.

 

وی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات نیروهای مسلح کشور در این زمینه، اضافه کرد: نیروهای نظامی و انتظامی ایران نیز در این راستا تا پای جان بر عهدی که با رهبر خود بسته اند وفادار مانده و اجازه نمی دهند دشمنان نظام اسلامی خیال باطلی را در سر داشته باشند./9314/پ202/ب5

 

ارسال نظرات