۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۲۴۴۲۷۷
فضل الله:

تروریست‎ها خدمات رایگان به رژیم صهیونیستی ارائه می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت با محکومیت جنایت تروریستی علیه زائران لبنانی در دمشق، تأکید کرد که این جنایتکاران در حال ارائه خدمات رایگان به اشغالگران صهیونیستی هستند.
سيد علي فضل الله، خطيب جمعه بيروت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در پیامی حمله تروریستی به کاروان زیارتی حضرت رقیه(س) در دمشق را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: این تجاوز وحشیانه بر پرونده دشمنی جریان های تکفیری که به هیچ وجه نباید آنها را به اسلام وابسته دانست، افزود. این افراد در حالی به کشتار مردم بی گناه می پردازند که خداوند، نفس انسان را محرم شمرده است.

 

وی افزود: این جنایتکاران در حال ارائه خدمات رایگان به اشغالگران صهیونیستی هستند و نشان می دهد که می خواهند جنگ مقاومت با دشمن صهیونیستی را به سمت و سوی دیگری سوق دهند.

 

فضل الله تأکید کرد که جنایت دمشق به مثابه پیام دوستی به رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقام گرفتن از مومنان و بی گناهان به دلیل هدف قرار گرفتن نیروهای این رژیم از سوی مقاومت اسلامی بود.

 

امام جمعه بیروت ادامه داد: از مردم عزیزمان می خواهیم در برابر این افراد که به هیچ مذهبی وابسته نیستند، به شعار وحدت اسلامی پایبند بمانند و بدانند هرگونه انحراف از شیوه اصیل اسلامی، قرار گرفتن مستقیم یا غیرمستقیم در خط دشمن به شمار می آید.

 

گفتنی است در جریان انفجار تروریستی ظهر روز یکشنبه در محله الکلاسه دمشق شش تن از زائران لبنانی بارگاه حضرت زینب (س) و حضرت «رقیة» (ع) شهید شدند./980ب902/د

ارسال نظرات