۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۴۴۲۷۰
رییس ستاد دهه فجر آمل:

انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و عظمت کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد دهه فجر آمل گفت: دهه فجر یادآور حادثه‌ای بزرگ در تاریخ ایران است که حادثه گسستن از وابستگی و رسیدن به استقلال به عنوان نخستین شعار رهروان راه حق و آزادی در این دهه رقم خورده است.
فرماندار آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، غلامحسین شفیع زاده، رییس ستاد دهه فجر آمل، امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت فرارسیدن سی و ششمین بهار پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایام پرخیر و برکت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا قدردان عزیزانی باشیم که با اهدای خون و جان خویش نهال انقلاب را تناور کردند.

 

فرماندار ویژه آمل افزود: وقتی تاریخ را مورد مطالعه قرار دهیم در می‌یابیم که انقلاب اسلامی ایران پدیده اتفاقی و کوچکی نبود بلکه حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشته است.

 

معاون استاندار مازندران با بیان این که در 22 بهمن سال 1357 دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ بود که با همه توان بر طاغوت تاخته است، تصریح کرد: در چنین روزی مردم آگاه و ظلم ستیز با یاری جستن از حضرت باری‌تعالی و با پرچمداری شخصیتی فرزانه و بت شکن قرن انقلابی به یاد ماندنی را در تاریخ عالم ثبت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر مروری به سالهای گذشته بیاندازیم سال های پر از فراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار و سربلندی را پشت‌سر گذاشتیم و این دهه یادآور حادثه‌ای بزرگ در تاریخ ایران است که حادثه گسستن از وابستگی و رسیدن به استقلال به عنوان نخستین شعار رهروان راه حق و آزادی و مسلمانان آزاده میهن ما و آزادی در این دهه رقم خورده است.

 

شفیع زاده با بیان این که عظیم ترین و اساسی ترین ثمره مقدس و مبارک انقلاب اسلامی این است که حاکمیت طاغوت و نظام ظلم و استبداد را سرنگون کرده است، گفت: با انقلاب اسلامی حاکمیت الله و نظام توحید و اسلام را جانشین آن کرد و توانست زنگارها و پیرایه ها را از اسلام برگرفته و حقیقت ناب آن را به مردم نمایان کند که بی تردید دین اسلام با این انقلاب زندگی دوباره یافته است.

 

رییس ستاد دهه فجر آمل با تاکید بر این که امروز بر خود می‌بالیم تا با بهره گیری از فرمان و رهنمودهای خردمندانه و داهیانه فرزانه‌ فرهیخته چون رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب تداوم این راه خطیر و رساندن پرچم این انقلاب به دست مهدی موعود(عج) باشیم، گفت: باید این انقلاب را فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارزش های اسلامی به جهانیان بدانیم.

 

معاون استاندار مازندران با بیان این که باید به هوش باشیم که دنیا نظاره‌گر تحولات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است، افزود: چشمان مردم دنیا به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و اطمینان داریم که انقلاب ما الگوی ملت های آزادی خواه خواهد ماند.

 

فرماندار ویژه آمل با اشاره به این که امسال تلاش همه مدیران و خادمان  به نظام برگزاری برنامه های دهه فجری منسجم تر نسبت به سال های گذشته است، گفت: امید است در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل‌های سوم وچهارم از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 

وی با گرامی داشت فرارسیدن سی و ششمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان داشت: یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و باید تلاش کنیم ادامه دهنده خوبی برای خون های پاک این عزیزان باشیم.

 

شفیع زاده با تاکید بر این که مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن نیز حضوری پرشکوه گسترده خواهند داشت، تصریح کرد: مردم ما نشان خواهند داد همواره پیرو آرمان های والای نظام اسلامی و پیرو رهنمودهای ولایت فقیه هستند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات