۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۲۴۵
امام جمعه بناب:

حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی امری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که دشمنان در طول سه دهه گذشته از هر راهی برای براندازی انقلاب وارد میدان شده‌اند، گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ضرورتی مهم در شرایط امروز جامعه است.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع مدیران این شهرستان، با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ضرورتی مهم در شرایط امروز جامعه است.


وی با بیان این‌که دشمنان در طول سه دهه گذشته از هر راهی برای براندازی انقلاب وارد میدان شده‌اند، خاطرنشان کرد: معتقدم فتنه و فتنه گر قابل حمایت نیست، اما باید بر اساس اصول و قانون با این موضوع برخورد شود، هرگونه افراط و تفریط در هر موضوعی موجب خسران خواهد بود.


حجت الاسلام باقری بنابی افراط و تفریط را عامل بسیاری از گرفتاری‌ها دانست و گفت: باید همان گونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها سفارش داشته‌اند، وحدت و انسجام خود را علیه دشمنان مشترک حفظ کنیم، هر گونه اظهار نظری که در خلاف این جهت باشد، محکوم است.

 

وی خطاب به مسؤولان خواستار ارتقای وضعیت معیشتی مردم و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه شد و گفت: میزان سطح رضایت مندی مردم ارتباط مستقیم با سطح اعتماد آنان به نظام دارد، از این رو باید اختلافات بی مورد را کنار گذاشته و به سمت تقویت صمیمت و وحدت حرکت کنیم.


امام جمعه بناب با بیان این‌که تفرقه افکنی میان مردم و مسؤولان سیاست دیرین دشمنان برای پیشبرد اهداف خود است، اضافه کرد: انتقاد اگر سازنده و با ارائه راهکار مناسب همراه باشد، بسیار مفید است، اما اگر به قصد تخریب نظام صورت گیرد، هیچگاه مورد قبول نخواهد بود.


حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به این‌که انتقاد باید سازنده و منطقی باشد، نه اینکه سوزنده بوده و تبعات آن بر سر مردم بشکند، افزود: امروز در شرایطی هستیم که باید از دولت حمایت کنیم تا دشمنان هیچ‌گونه سوء استفاده ای از این مسأله نداشته باشند.


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی در 36 سال گذشته نشان داد که خداوند به وعده های قرآنی خود عمل می کند، افزود: ملت مقاوم و با ایمان ایران در اوج عزت و سربلندی قرار دارند، رمز موفقیت و بقای نظام  این است که در بتوانیم خودمان را تحمل و حمایت کرده و یکدیگر را دشمن تلقی نکنیم./935/
پ203/ب6

ارسال نظرات