۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۴۴۲۱۴
استاندار بوشهر:

انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان پیشگام است

خبرگزاری رسا ـ استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در منطقه و جهان پیشگام است و هیچ گونه سازوکار درونی و وابسته به جهان غرب و شرق نداشته است.
دهه فجر گرامي باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر در مراسم گرامیداشت 12 بهمن در بوشهر ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود امام(ره) به میهن اسلامی افزود: ورود امام(ره) به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب تحول عظیم و مثبت در همه ابعاد زندگی مردم و پایه گذار شعار آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی و تحقق آن در همه ابعاد نظام اسلام بود که نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان با رهبری معمار کبیر انقلاب و پشتیبانی آحاد ملت ایران به تحقق پیوست.

 

وی با بیان اینکه تعیین سرنوشت ملت ایران شعار استقلال، آزادی و بر محور جمهوری اسلامی بود اظهار داشت: ملت ایران با این شعار توانست با استقلال خود و قطع وابستگی به کشورهای غرب و شرق بتواند مستقل از دیگر سرمایه های جهان غرب به خودکفایی برسد.

 

سالاری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد درون زا و ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد و مهم ترین آن جوانان که از نیروی انسانی و سرمایه های میهن هستند نشان از قطع وابستگی و رفع نیازهای مادی کشور را می رساند .

 

وی با بیان اینکه آزادی در سرنوشت مردم یک ملت مؤثر است اظهار داشت: مردم یک ملت در مسیر آزادی می توانند نمایندگان خود را انتخاب کنند و در مجلس و انتخاب رییس جمهورخود و قوه مجریه مختار هستند و نشان از وضعیت آزادی در بعد سیاسی ملت ایران است.

 

سالاری به میزان رأی ملت که نشان از آزادی ملت ایران است اشاره کرد و افزود: میزان رأی ملت در انتخابات و سرنوشت یک کشور که محتوای آن را مجلس شورای اسلامی و مردم تشکیل می دهند و طبق فرموده مقام معظم رهبری حق الناس حساب می شود و این نشان می دهد که ایران یک جامعه اسلامی و تصمیمات آن براساس شارع اسلام است.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران بر پایه مفاد و اهداف انقلاب، اسلام و آزادی است افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز در منطقه و در جهان پیشگام است و هیچ گونه سازوکار درونی و وابسته به جهان غرب و شرق نداشته است بلکه آن چیزی که در نظام جمهوری اسلامی ایران برداشت می شود ملتی عاری از خشونت و ظلم است و یک جامعه اسلامی مبتنی بر اخلاق و رستگاری و سعادت دنیوی و اخروی می باشد./833/پ203/ب4

ارسال نظرات