۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۴۴۱۲۰
مسؤول شورای هماهنگی بابل:

انقلاب اسلامی الهام بخش حرکت های مردمی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی بابل، انقلاب اسلامی را الهام بخش انقلاب ها و بیداری در جهان دانست و گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و به همین دلیل دشمنان برای توقف مسیر انقلاب، هجمه وسیع فرهنگی را علیه این نظام به راه انداختند.
مسؤول شوراي هماهنگي بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد جانی روشن، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل امروز در مراسم آغاز دهه فجر در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با گرامیداشت سی و ششمین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با تشریح  برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان بابل  گفت: رویکرد برنامه های امسال دهه فجر برپایی جشن های پیروزی انقلاب در جای جای این شهرستان و تبیین فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

وی انقلاب اسلامی را مرهون هدایت های امام راحل و شهدا و ایثارگران دانست و افزود: حضور مسؤولان ادارات و نهادها در نخستین روز دهه فجر در مزار مرحوم آیت الله روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران تجدید بیعت با امام راحل و آرمان های همه تلاشگران در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تداوم این راه است..

 

حجت الاسلام روشن انقلاب اسلامی را الهام بخش انقلاب ها و بیداری در جهان دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و به همین دلیل دشمنان برای توقف مسیر انقلاب، هجمه وسیع فرهنگی را علیه این نظام به راه انداختند.

 

وی افزایش آگاهی های نسل جوان و نوجوان را در تلاش های صورت گرفته برای این انقلاب ضروری دانست و اذعان کرد: تبلیغ دستاوردهای انقلاب ایران به عنوان الهام بخش بیداری اسلامی و نیز نمایش ایران به عنوان نماد مقاومت اسلامی و بیداری مستضعفان در جهان از مهم ترین رویکردهای ستاد دهه فجردر جشن‌های امسال شهرستان بابل خواهد بود.

 

حجت الاسلام روشن به برگزاری مستمر کمیته های های 16 گانه ستاد دهه فجر شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق برنامه های متنوع فرهنگی از امروز یوم الله 22 بهمن دراین شهرستان برگزا ر میشود که نسبت به سال های قبل از تنوع و کیفیت بیشتری برخوردار است.

 

رییس ستاد دهه فجر شهرستان بابل به برخی از برنامه های دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح بیش از ده ها پروژه عمرانی٬ تولیدی٬ اقتصادی و خدماتی، ایستگاه شادی رادیو انقلاب، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری همایش سیاسی با همکاری سازمان ها ی مردم نهاد، نشست روشنگری سیاسی، مراسم شب و شعر وجشن انقلاب را از برنامه های این ستاد در دهه فجر است.

 

وی از برگزاری مسابقه بزرگ دهه فجر از سوی ستاد نمازجمعه بابل خبر داد و تصریح کرد: مسابقه کتبی دهه فجر با اهدای جوایز نفیس به 14 نفر از برندگان در دهه فجر با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرستان بابل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام روشن انجام برنامه های پیاده روی خانوادگی در شهرستان را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی، همایش بصیرتی حلقات صالحین، مسابقه مقاله نویسی، مسابقات متنوع ورزشی، کارگاه آموزشی سبک زندگی، شب شعر و خاطره، محفلی انس با قرآن، همایش پیاده روی خانوادگی، اعزام روحانیان به مساجد، همایش خادمین مساجد، برگزاری صبگاه مشترک نظامی و انتظامی، تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری مراسم جشن انقلاب در120 کانون مساجد از دیگر برنامه های دهه فجر در بابل است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل از برپایی مراسم نورافشانی انقلاب همراه با بانگ الله اکبر در مناطق مختلف شهرستان خبرداد و گفت: رژه موتورسواران، مسابقه نقاشی کودکان و ایستگاه فرهنگی، وزیت رایگان بیماران در مساجد و امامزاده ها، ایستگاه سرودهای انقلابی، نمایش فیلم، اهدای پوستر و بنر دهه فجر به مساجد و مدارس از برنامه ها پیش بینی شده در دهه فجر امسال شهرستان بابل است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات