۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۴۳۹۷۰

کنفرانس آشنایی با اسلام با حضور پیروان ادیان مختلف در انگلیس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کنفرانس آشنایی با اسلام با حضور پیروان ادیان مختلف در یکی از مساجد شهر لیمینگتون انگلیس برگزار شد.
کنفرانس آشنايي با دين اسلام در شهر ليمينگتون انگليس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، کنفرانس آشنایی با اسلام با حضور پیروان ادیان مختلف در یکی از مساجد شهر لیمینگتون انگلیس برگزار شد.
 
هدف از برگزاری این کنفرانس بحث و بررسی در مورد افراط گرایی، محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به دفتر مرکزی مجله شارلی ابدو در پاریس و یافتن راهی برای دستیابی به صلح در سطح جهانی عنوان شد.
 
عطاء المجیب راشد، امام جماعت مسجد شهر لندن، پایتخت انگلیس از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان این کنفرانس بود؛ عنوان سخنرانی امام جماعت مسجد شهر لندن "پیام حقیقی اسلام" نام داشت.
 
عطاء المجیب راشد در سخنرانی خود در این کنفرانس ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به دفتر مجله شارلی ابدو در شهر پاریس به بیان راه های مختلف دستیابی به صلح در سطح جهانی پرداخت.  
 
امام جماعت مسجد پایتخت انگلیس در سخنان خود خاطرنشان کرد: اسلام طرفدار صلح است و پیام صلح نیز باید با تمامی افراد دنیا به اشتراک گذارده شود.
 
عطاء المجیب راشد در ادامه تاکید کرد: هر جای دنیا که بی رحمی رخ دهد، بدون توجه به آن که چه کسی مرتکب این عمل بیرحمانه شده یا آن که قربانی این بی رحمی چه کسی باشد و هر زمان که خونی بر زمین ریخته شود ما مسلمانان در محکوم کردن این عمل بیرحمانه درنگ نمی کنیم.
 
در پایان این کنفرانس یک جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شده و میهمانان حاضر در کنفرانس سوالات خود در مورد دین اسلام را با امام جماعت مسجد شهر لندن مطرح کردند.
 
یکی از برگزارکنندگان کنفرانس آشنایی با دین اسلام در شهر لیمینگتون انگلیس در ارتباط با نظرات میهمانان غیرمسلمان حاضر در این کنفرانس گفت: در مجموع می توان گفت که واکنش های مثبتی نسبت به برگزاری این کنفرانس صورت گرفته و بسیاری از میهمانان غیرمسلمان با بیان این که این کنفرانس بسیار مفید بوده تاکید کردند که تصورات نادرست آنان در مورد دین اسلام تصحیح شد./990/ب902/ک
ارسال نظرات