۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۴۳۹۳۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف علم، تکنولوژی و دیگر امور در جایگاه برجسته ای قرار داشته باشد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام خمینی(ه) با مجاهدت و تلاش های ارزنده خود زمینه شکوفایی و حاصل شدن انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرده است که باید قدردان این انقلاب شکوهمند باشیم.

 

وی با اشاره به این که در روز دوازدهم بهمن ماه مردم ایران اسلامی با حضوری پر شور و حماسی از حضرت امام خمینی(ره) استقبال کردند، بیان داشت: این حضور گسترده نشانگر دلدادگی والای مردم به وجود نورانی حضرت امام راحل است که سبب عزت برای کشورمان شدند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مردم ایران اسلامی با تبعیت از امام راحل و وحدت و انسجام خود رژیم شاهنشانی را ساقط کردند، تصریح کرد: این پیروزی انقلاب اسلامی امروز سبب شده است تا انقلاب ما الگویی برای کشورهای جهان باشد.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در تلاش بودند تا در مسیر انقلاب مانع ایجاد کرده و مانع پیشرفت های آن شوند که کارساز نبوده است.

 

حجت الاسلام رحمانی با تاکید بر که انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: تلاش های دشمنان هیچ گاه کارساز نبوده و آن ها نمی توانند به اهداف و خواسته های شوم خود دست پیدا کرده و مردم ایران بر پای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایستادگی والا حضور دارند.

 

وی با بیان این که دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف علم، تکنولوژی و دیگر امور در جایگاه برجسته ای قرار داشته باشد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این دستاوردها و افتخارات ارزنده باید برای جوانان تبیین شده تا بدانند این عزت و عظمت با چه تلاش هایی به دست آنان رسیده است، افزود: تلاش های ارزنده امام راحل، شهدای گرانقدر و رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب تعالی نظام اسلامی در عرصه جهانی و شکوه انقلاب شده است.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر برگزاری باشکوه ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و حرکت در مسیر استقلال و شکوفایی بوده که باید به نحوی شایسته گرامی داشته شود.

 

حجت الاسلام رحمانی با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن امسال نیز حماسه ای دیگر خلق می کنند، گفت: ملت ایران همیشه در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری بصیرت مدارانه و آگاهانه داشته است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات