۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۹۰۰
مسلمانان دانمارک:

هدف از برنامه جدید مبارزه با تروریسم بدنام کردن مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان دانمارک با انتقاد از برنامه جدید مبارزه با تروریسم و افراط‎گرایی که به تازگی از سوی دولت این کشور مطرح شده اعلام کردند که این برنامه هدفی جز بدنام کردن مسلمانان دانمارک ندارد.
مسلمانان دانمارک
 
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان دانمارک با انتقاد از برنامه جدید مبارزه با تروریسم و افراط‎گرایی که به تازگی از سوی دولت این کشور مطرح شده اعلام کردند که این برنامه هدفی جز بدنام کردن مسلمانان دانمارک ندارد.
 
برنامه جدید دولت دانمارک سه سال به طول می انجامد و هدف از آن مبارزه با افراط گرایی در میان جوانان مسلمان دانمارکی عنوان شده است.
 
دولت دانمارک مبلغ 9 میلیون دلار برای اجرای برنامه مبارزه با افراط گرایی در میان جوانان مسلمان این کشور اختصاص داده است.
 
عمران شاه، سخنگوی انجمن اسلامی دانمارک در این ارتباط به پایگاه خبری Sputnik گفت: انجمن اسلامی دانمارک برنامه های جدید مبارزه با تروریسم را شتاب زده ارزیابی کرده و اعتقاد دارد که هدف از راه اندازی چنین برنامه ای بدنام کردن اقلیت مسلمانان حاضر در دانمارک است.          
 
سخنگوی انجمن اسلامی دانمارک تاکید کرد: دولت دانمارک چشمان خود را بر روی اقدامات افراط گرایانه راستگرایان که در حال حاضر به شدت افزایش یافته است بسته و از چند سال پیش تاکنون هیچ عکس العملی در برابر آنها نشان نمی دهد.
 
این در حالی است که حزب مردم دانمارک به تازگی خواستار اصلاح قوانین مهاجرت و ممانعت از ورود گسترده مسلمانان به این کشور شده و سایر احزاب مخالف ورود مهاجران مسلمان نیز بر دامنه نفوذ و اقبال خود در میان مردم دانمارک افزوده اند.
 
دولت دانمارک چندی است که مسلمانان را از قربانی کردن حیوانات به شیوه شرعی نیز منع کرده است./990/ب903/ک
ارسال نظرات