۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۴۳۸۴۹
کارشناس دینی:

تلاش برای خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی، پاسداری از انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی از دانش آموزان و جوانان به عنوان وارثان واقعی انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا نام برد و گفت: دانش آموزان ایرانی باید برای حفظ و نگهداری از انقلاب اسلامی تلاش کنند.
انقلاب اسلامي زمينه ها و پيامدها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حبیب الله بارفروش کارشناس دینی صبح امروز در آیین استقبال از جشن های دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان شهید فخار شهرستان کاشان، گفت: فرزندان با استعداد و هوشمند ایران اسلامی باید مراقب دشمنان اسلام و نظام اسلامی که با آگاهی از این استعداد هرروز در حال توطئه بر علیه ایران هستند، باشند.  

 

وی افزود: براساس وعده خداوند در آیه 11 سوره رعد که سرنوشت اقوامی را تغییر می دهد که خود آنها تصمیم به تغییر بگیرند یاد آور شد: انقلاب اسلامی ایران نیز تغییر سرنوشتی بود که با خواست امت اسلامی ایران و به رهبری امام خمینی(ره) تحقق یافت.

 

بارفروش با تأکید بر نگهبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از سوی آحاد مردم یاد آور شد: امروز با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران، تحمل استقلال و پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران را ندارند.  

 

به گفته وی، تلاش برای خودکفایی و زمینه سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برای خروج از وابستگی به نفت و رسیدن به اقتصاد عملی به معنی پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

معاون سابق آموزش و پرورش کاشان گفت: دولت و ملت با همکاری و مشارکت برای اجرای اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی صحیح برای استقلال واقعی کشور باید تلاش کنند. 

 

این کارشناس دینی افزود: همه ما مدیون امام خمینی(ره) و خون شهدا هستیم، از این رو معلم با تدریس خوب و شیوه های مناسب تدریس و دانش آموزان نیز با خوب درس خواندن و امید به آینده باید حامی واقعی انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

 

بارفروش با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب یاد آور شد: دانش آموزان با شرکت در مبارزات انقلابی نقش بزرگی در سرنگونی رژیم شاه برعهده داشتند و بعد از پیروزی انقلاب نیز با حضور در سنگرهای دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کرده و پیروزی ما را در برابر دشمنان رقم زدند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که،  امروز نیز هر دانش آموزی که خوب درس بخواند و اخلاق نیک داشته باشد یک بسیجی است گفت: نظام سلطه نیز امروز  برای حذف این تفکر نقشه می‌کشد، از این رو دانش‌ آموزان باید با تمام وجود به توسعه علمی کشور بپردازند تا کشور به لحاظ علمی وابسته به هیچ کشوری بیگانه‌ای نباشد.

 

این کارشناس دینی یاد آورشد: دانش‌ آموزان باید در تمام زمینه‌ها حضور جدی و موثر داشته باشند و با توکل بر قدرت الهی و در پرتو ایمان، متناسب با مقتضیات فرهنگی و تاریخی تلاش کنند تا در مقابل کشورهای سلطه طلب به موفقیت برسند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات