۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۴۲۹۲۹
در قم؛

آثار تصویرسازان دینی کودکان به نمایش درمی‌آید

خبرگزاری رسا ـ سردبیر ماهک و ملیکا از برگزاری نمایشگاه ماهک و ملیکا خبر داد و گفت: در این نمایشگاه آثار برخی از بهترین تصویرگران ایران عزیز و تصویرگران مشتاق در کنار هم قرار گرفته‌ است و این مسأله فرصتی برای انتقال تجربیات هنری همکاران است.
ماهنامه ماهک

مسلم ناصری، سردبیر ماهنامه ماهک و ملیکا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که تصویر گری کودک از روح انسان سرچشمه می گیرد، گفت: تصویرگر کودک، نه تنها هنرمندی بزرگ بلکه انسانی پاک‌سرشت است که تلاش می‌کند زیبایی‌ها را به بهترین شکل نشان دهد. نگاه به هر تصویری که یک هنرمند کشیده است، ما را به فکر وا می‌دارد که جهان را به گونه‌ای نو نگاه کنیم و به اعتقاد سهراب سپهری، چشم‌ها را بشوییم.

 

وی با اشاره به پیشینه ماهنامه ماهک و ملیکا در عرصه تصویرسازی های ویژه کودکان، ابراز داشت: تصویرگران مجلات ملیکا و ماهک با خلق بیش از صدها اثر زیبا و ماندگار، ما را بر آن داشتند که با انتخاب تعداد اندکی از آنها، زیبایی را با لمس کنیم و بودن را حس کنیم.

 

سردبیر ماهک و ملیکا از برگزاری نمایشگاه ماهک و ملیکا خبر داد و گفت: در این نمایشگاه آثار برخی از بهترین تصویرگران ایران عزیز و تصویرگران مشتاق در کنار هم قرار گرفته‌ است و این مسأله فرصتی است برای انتقال تجربیات هنری همکاران است.

 

وی افزود: نمایشگاه حاضر شامل60 تصویرسازی است که به مناسبت یک‌صدمین شماره‌ ملیکا بر پا شده است. تلاش شده است جنبه آموزشی آن مدنظر قرار گیرد تا بتواند راهگشای مراحل بعدی تکامل تصویرگری کودک این مرز و بوم باشد و آن را به اعتلا برساند.

 

ناصری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از همه تصویرگرانی که در ملیکا و ماهک ما را یاری کردند و با آثار با طراوت خود، دنیای رنگارنگی را پیش‌روی چشم کودکان عزیر قرار داده‌اند تشکر می‌کنم.

 

قابل ذکر است، علاقه مندان می تواند برای شرکت در این نمایشگاه به نشانی قم، خیابان شهدا(صفائیه)، جنب صندق دفتر تبلیغات اسلامی، نمایشگاه اشراق مراجعه کنند./918/ت302/س

ارسال نظرات