۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۱۶۶۳

طلاب حوزه‌ علمیه‌ بناب به زیارت مرقد حضرت معصومه می‌روند

خبرگزاری رسا ـ اردوی فرهنگی زیارتی طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب به شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
اردوي طلاب

حجت الاسلام قدرت صفرزاده، معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: طلاب این مرکز علوم اسلامی هر سال پس از یک نیم سال تحصیلی، برای تجدید قوای علمی و معنوی و زیارت مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) عازم شهر مقدس قم می شوند.

 


وی خاطرنشان کرد: اردوی فرهنگی زیارتی طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب مطابق هر سال اردوی زیارتی به مقصد شهر مقدس قم و با هدف زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(ع) با حضور طلاب پایه مختلف این مرکز علوم اسلامی برگزار می شود که برنامه‌های مختلفی در طول سفر پیش‌بینی می شود.

 


معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب ادامه داد: کاروان زیارتی طلاب و فضلای بنابی دوم بهمن با بدرقه مدیران حوزوی حرکت خواهد کرد و هفتم بهمن پس از دیدارهای متعدد با علمای بزرگوار قم و برپایی جلسات متعدد اخلاقی و معرفتی به بناب باز خواهد گشت.

 


حجت الاسلام صفرزاده افزود: طلاب ضمن زیارتگاه بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) دیدارهای مختلفی با علما و مراجع عظام تقلید از جمله حضرت آیت الله جوادی آملی،، حضرت آیت الله نوری همدانی و دیگر فضلای آذربایجانی مقیم شهر مقدس قم خواهند داشت.

 


وی دامه داد: حضور در مسجد مقدس جمکران و امام زاده های معروف شهر قم از دیگر برنامه های این اردوی زیارتی در قم خواهد بود و در مسیر برگشت طلاب با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان خواهند داشت.

 


معاون آموزش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب افزود: اردوی فرهنگی، زیارتی و سیاحتی طلاب این مرکز علوم دینی به مقصد شهر مقدس قم همه ساله پس از اتمام نیم سال اول تحصیلی با زیارت بارگاه حضرت معصومه(س، دیدار با علما و مراجع، برگزاری جلسات اخلاق، نشست‌های هم‌اندیشی و مباحثه‌های عقیدتی و اخلاقی و همچنین اجرای مسابقات مختلف فرهنگی همراه است.

 


حجت الاسلام صفرزاده با اشاره به دیگر برکات این اردوی فرهنگی زیارتی گفت: از مهم‌ترین ویژگی های این اردوی علمی و آموزشی تجدید خاطرات و دیدار صمیمی طلاب ورودی جدید و قدیمی این مرکز آموزش علوم اسلامی است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات