۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۲۴۱۵۹۴
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

ترویج اسلام ناب در جهان به واسطه خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران گفت: یکی از ثمرات خون شهدا ترویج اسلام ناب در سطح جهان بوده و خط ولایت با بصیرت شهدا خط مبارزه با استکبار قرار گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، شب گذسته در مراسم یادمان شهدای مدافعان حرم که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، به بیان ابعاد مختلف ثمرات خون شهدا اشاره کرد و گفت: ثمرات و برکات و آثاری که مسأله شهادت برای جهان بشریت و برای عالم اسلام دارد از دیدگاه قرآن بسیار مهم است.

 

وی با اشاره به آیه «و قاتلوهم حتی لا تکون الفتنه»بیان کرد: شهادت شهید خاموش کننده فتنه است و چون فتنه از قتل و آدم کشی مسأله مهم‌تری است مسأله شهادت در این راه هم از اهمیت بالاتری برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اضافه کرد: در قتل انسان یک نفر کشته می شود و در فتنه یک جامعه به هم می ریزد و برای همین خون سید الشدا فتنه 88 را خنثی ساخت وگرنه جنگ شیعه با یکدیگر رخ می داد.

 

وی در این مراسم بیان داشت: فتنه‌های اخیر که در کشورهای همسایه مثل سوریه، لبنان، عراق، یمن، افغانستان و پاکستان در حال رخ دادن است همگی به هدف از بین بردن مقاومت مسلمانان جهان در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و شیطان بزرگ از سوی عده‌ای از مسلمان ناآگاه که به صورت مزدور در خدمت دشمنان قرار گرفته‌اند رقم می خورد.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان گوشه ای از وقایع دوران خلافت امیر مومنان و حوادثی که خوارج در جنگ مارقین به وجود آوردند اظهار داشت: هم اکنون طالبان و وهابیان همان خوارج زمان امام علی(ع) می باشند که بجای جنگ با کفار و زورگویی آنها با از بین بردن عفت اسلامی در حال جنگ با مسلمانان هستند.

 

وی گفت: امام علی(ع) به این‌گونه افراد مصداق «هم کلاب اهل النار» داده است و هر کسی که امنیت مسلمانان را بهم بریزد و جامعه اسلام را آشفته کند سگان اهل جهنم می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی بیان کرد: بر اساس آیه قرآن قتل اهل بغات واجب است و هر کسی در این راه کشته شود اجر عظیمی نصیبش می گردد. عاشقان حسینی اگر از خون خودشان نمی‌گذشتند و از خانواده خود صرف نظر نمی کردند الان این جنگ‌های بیرون کشور به درون کشور نیز کشیده می شد.

 

وی با اشاره به این‌که جنگ همراه با امیرمومنان(ع) از جنگ های صدر اسلام همراه با پیامبر(ص) فضیلت بیشتری داشته است گفت: جهاد با خوارج زمان و آدم‌کش‌های حرفه ای که در لباس اسلام برای نابودی اسلام آمده‌اند از بزرگترین جهادها در طول تاریخ است.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دغدغه مسأله فرهنگی در کشور افزود: جنگ با نفاق سخت‌تر از بت‌پرستان و کفار است. همان کسانی که با دیدن مدهای جدید در ماهواره هر روز تغییر لباس و آرایش می دهند اگر جنگی پیش بیاید به راحتی از ماهواره ها حرف شنوی دارند. برخی از کسانی که الان عضو داعش شده اند و عقل را تعطیل کرده اند از افراد تحصیل کرده آکادمیک اروپا هستند.

 

وی با اشاره به پیشرفت‌هایی که در عرصه هسته‌ای و ماهواره در ایران به دست آمده است بیان داشت: شهدای کنونی ما از شهدای زمان جنگ مقام بالاتری دارند چون با بصیرت خود و سنگر به سنگر در حال عقب راندن مارقین هستند و  هم اکنون با ترویج اسلام در حال جنگیدن پشت مرزهای اسرائیل می باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: یکی از ثمرات خون شهدا ترویج اسلام ناب در سطح جهان بوده و خط ولایت با این بصیرت شهدا خط مبارزه با استکبار قرار گرفته است./9660/پ202/ب4

ارسال نظرات