۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۴۰۶۷۷
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

حوادث فرانسه تقابل با موج گسترده اسلام خواهی مردم جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ماجرای اخیر فرانسه قوی‌ترین احتمال این است که آنها با موج گسترده اسلام‌خواهی مواجه شدند که برای فرار از این مشکل تلاش دارند تا جنایتی را به نام اسلام سازمان دهند و اسلام را خشن معرفی کنند.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج رسانه به مناسبت یادبود شهید غلامرضا رهبر و شهید احمد رستگار که در سالن شماره یک نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: شهید رهبر از نوجوانی در مسجد فعال و در حماسه‌های انقلاب با فداکاری و ایثار حضور پررنگی داشت.

 

وی با اشاره به شهادت شهید رهبر در علمیات والفجر 8 افزود: شهید رهبر با حضور خود در جبهه‌ها خاطرات بزرگی از دفاع سربازان این ملت را ثبت و ماندگار کرد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک سالروز بسیج رسانه به خانواده شهدای رسانه عنوان کرد: سالروز بسیج رسانه فرصت مناسبی برای نگاه دوباره به رسالت این سازمان مقدس و ارزشمند است، با توجه به این‌که در چند دهه قبل ابرقدرت‌هایی چون لنینیسم با سلاح و تفنگ وارد جنگ می‌شدند اما امام راحل صحنه را عوض کرده و بدون سلاح و با دست‌های خالی همه ابرقدرت‌ها را خلع سلاح کردند.

 

سردار نقدی افزود: ابرقدرت‌هایی که به طور کامل از رژیم شاه حمایت می‌کردند از این حرکت امام غافلگیر شده و شروع به نظریه‌پردازی کردند که این جنگ نرم است و برای عقب نماندن از این میدان نسخه بدلی برای آن تدارک دیدند تا از این ابزار استفاده کنند در حالی که امام راحل بر دل‌ها حکومت می‌کرد امام با پیام فطری جوامع را به حرکت درمی‌آورد اما آنها خواستند با تاثیرگذاری بر افکار این مسأله را به نفع خود تمام کنند در واقع به جای حجت سناریوسازی کردند.

 

وی در ادامه بیان داشت: امروز ابرقدرت‌ها اتاق‌های جنگ خود را به پشت استودیوهای رادیو، تلوزیون و شبکه‌های مجازی انتقال دادند و تلاش می‌کنند افکار ملت‌ها را در اختیار بگیرند و خواسته‌هایی را که با سلاح نظامی محقق نمی‌شود را با این ابزار به دست آورند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ارتباط جریان فتنه با رسانه اظهار داشت: در جریان فتنه اصلی‌ترین جبهه و ابزار دشمنان رسانه بود، آنها فردی را از انگلستان آورده خانمی را در ایران می‌کشند فیلم‌برداری می‌کنند تا از طریق انعکاس رسانه‌ای از سوی غرب تلاش ‌کنند انقلاب ایران را خشن و مردم‌کش نشان دهند.

 

سردار نقدی در ادامه با اشاره به ماجرای اسیدپاشی در ایران و گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق به عنوان جریانی در ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل سنت ابراز کرد: در ماجرای اخیر فرانسه قوی‌ترین احتمال این است که آنها با موج گسترده اسلام‌خواهی مواجه شدند که برای فرار از این مشکل تلاش دارند تا جنایتی را به نام اسلام سازمان دهند و اسلام را خشن معرفی کنند.

 

وی با اشاره به عاشورای سال جاری که مسلمانها در فرانسه به فرانسوی‌ها گل‌های سرخ به همراه متنی از فلسفه قیام امام حسین(ع) را هدیه ‌دادند و این حرکت مسلمانها موج بزرگی در بین مردم فرانسه ایجاد کرد، عنوان کرد: امروز دیده می‌شود که دولت فرانسه با سحر رسانه‌ای جریانی را به راه انداخته که رییس دولت رژیم کودک کش اسرائیل به عنوان پرچم‌دار و در صف مقدم تظاهرات ضدتروریستی در فرانسه حرکت تا افکار عمومی دنیا را منحرف کند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که دولت فرانسه یکی از مراکز حمایت از تروریست است، اظهار داشت: فرانسه‌ای که دولت آن مرکز حمایت از تروریست‌ها است و در گذشته نیز اصلی‌‌ترین پشتیبان و مدافع دموکرات و منافقان در ایران بوده امروز سناریویی به نفع رژیم صهیونیستی ساخته تا افکار عمومی جهان را منحرف نماید.

 

سردار نقدی با اشاره به جریان‌سازی دشمن علیه سپاه و بسیج بیان داشت: امروز کماندوهای ما در سپاه و بسیج دشمن را در هوا و دریا اسیر خود می‌کنند به همین دلیل دشمن تلاش می‌کند علیه آنها جریان سازی کند، باید مراقب سناریوسازی دشمن بود، ما امروز در مقابل این جبهه گسترده و پرتعداد دشمن به پیروزی خود یقین داریم زیرا ما سرباز خدا هستیم، شرط این پیروزی وحدت و همدلی سربازان خدا است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این شهدا بودند که ما را با تنوع سلیقه‌کاری و تعلقاتی  که داریم گرد هم آورده و نزدیک کردند بسیج رسانه فرصتی برای هم دلی‌ها و زمینه‌ای برای تمام خبرنگارانی است که می‌خواهند از آزادی، استقلال و کرامت اسلامی مستضعفین در مقابل زورگویان دفاع کنند امیدواریم که در پیش‌گاه شهدای عظیم خود سرافراز و روسفید محشور شویم./807/پ202/ب4

ارسال نظرات