۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۴۰۴۴۴
وزیر اوقاف مصر:

حادثه تروریستی پاریس مسلمانان را از قربانی به جنایتکار مبدل کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر خواستار مبارزه با جریان‎های تروریستی شد و بیان داشت که حادثه تروریستی مجله اسلام‎ستیز شارلی هبدو سبب سوء استفاده رسانه‎های غربی برای تخریب چهره اسلام شد.
محمد مختار جمعه، وزير اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، امروز طی بیانیه‎ای اقدامات جریان‎های تروریستی در یورش به دفتر مجله اسلام‎ستیز شارلی هبدو در شهر پاریس، پایتخت فرانسه را محکوم کرد.


وزیر اوقاف مصر خواستار مبارزه با جریان‎های تروریستی شد و بیان داشت: اقدامات جریان‎های تروریستی در فرانسه سبب سوء استفاده رسانه‎های غربی از این رویداد و تغییر چهره مسلمانان از قربانی به جنایتکار شد.


وی از حمایت برخی کشورهای غربی از جریان‎های تکفیری و تروریستی به شدت انتقاد کرد و افزود: کشورهای غربی از تجربیات تلخ گذشته عبرت نمی‎گیرند و همان اشتباهات گذشته که بعد از تاسیس جریان تروریستی القاعده در افغانستان و پاکستان مرتکب شده‎اند را با حمایت از  داعش مرتکب می شوند. گروهک تروریستی داعش یکی از وارثان بزرگ القاعده است.


وی از مراکز دینی خواست که چهره اسلام حقیقی را در جهان گسترش دهند و گفت: مراکز اسلامی باید به مبارزه با افکار تروریستی و تکفیری بپردازند و چهره حقیقی اسلام را به مردم جهان نشان دهند./994/ب903/د

ارسال نظرات