۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۳۹۸۸۷

دیدار جمعی از مدیران و کارکنان مؤسسه کوثر با آیت‌الله علوی گرگانی

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مدیران و کارکنان مؤسسه مالی اعتباری کوثر، هفدم دی ماه با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مدیران و کارکنان مؤسسه مالی اعتباری کوثر، هفدم دی ماه با حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی دیدار کردند.

 

براساس این گزارش؛ در این دیدار مسعود اقدسی، سرپرست مؤسسه مالی اعتباری کوثر قم گزارش مبسوطی درباره عملکرد این مؤسسه ارائه داد.

 

کرمی، مدیر اعتبارات مؤسسه مالی اعتباری کوثر نیز در سخنان بیان داشت: ما بر حسب ضوابط کاری خودمان هر از گاهی یک همایش برگزار می‌کنیم تا بتوانیم برای بهتر شدن کارها نقطه نظرات را دریافت کنیم.

 

وی افزود: مؤسسه مالی و اعتباری کوثر از سال 90 تأسیس شده و نخستین بانک در این زمینه است که توانسته مجوز رسمی از بانک مرکزی دریافت کند.

 

مدیر اعتبارات مؤسسه مالی اعتباری کوثر با بیان این‌که عمده فعالیت مؤسسه کوثر خدمت رسانی به کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: این مؤسسه تا سقف 5 میلیون وام قرض الحسنه پرداخت می‌کنند که حتی ریالی سود دریافت نمی‌کند.

 

وی ادامه داد: در این مؤسسه خدمات بسیار خوبی صورت می‌گیرد، مبلغ قابل توجهی برای صنایع و تولید اختصاص دادیم تا بدین این وسیله بتوانیم برای افراد اشتغال زایی کنیم.

 

کرمی با تأکید بر این‌که در پرداخت تسهیلات مسائل شرعی را سر لوحه کار خود قرار دادیم، بیان داشت: رعایت ضوابط بانک مرکزی از دیگر اهداف ما است، تلاش ما بررسی و رفع مشکلات مردم است./993/پ203/ب4

ارسال نظرات