۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۳۹۶۴۲

جشن میلاد پیامبر اسلام در سوئد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) پنج‌شنبه، ۱۸ دی، در مرکز اسلامی امام علی(ع) شهر «استکهلم»، پایتخت سوئد برگزار می‌شود.
صلوات

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جشن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) پنج‌شنبه، 18 دی، در مرکز اسلامی امام علی(ع) شهر «استکهلم»، پایتخت سوئد برگزار می‌شود.


 این مراسم به منظور بزرگداشت سالروز میلاد پیامبر(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و با هدف تعمیق اعتقادات و ارتقای سطح معرفتی مخاطبان به مسائل نبوت و امامت و نیز ترویج فرهنگ اخلاق و مهربانی نبوی، در مرکز اسلامی امام علی(ع) شهر استکهلم برگزار خواهد شد.


مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم در فراخوان ویژه مراسم فرارسیدن 17 ربیع الاول، سالروز میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد ابن عبدالله(ص) و نیز طلوع خورشید پر فروغ آسمان علم الهى و بنیان‌گزار مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) را حضور عموم مسلمانان و حق‌جویان عالم به ویژه شیعیان مقیم کشورهای اسکاندیناوی و سوئد، تبریک گفته است.


این مراسم با شکوه در سالن اجتماعات مرکز و با شرکت عاشقان و علاقه‌مندان به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) برگزار خواهد شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن‌پور، سخنران مراسم است و برنامه‌های مراسم شامل مولودی خوانی و مداحی، شعر و دکلمه، سخنرانی مناسبتی، پخش کلیپ و در خاتمه برگزاری مسابقات فرهنگی با اهدای جوائز خواهد بود./982/د102/ک

ارسال نظرات