۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۳۹۵۹۶
آیت‌الله حسینی بوشهری:

حل مشکلات مردم بزرگترین خدمت به نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: خدمت به نظام اسلامی وظیفه همه افراد است، چرا که این انقلاب به منظور پایداری دین خدا به وجود آمده است که ادامه آن در گرو معرفی کامل و دقیق اسلام است.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور پانزدهم دی ماه در دیدار مدیر عامل و معاونان مؤسسه مالی اعتباری کوثر با اشاره به این‌که مؤسسه کوثر همکاری خوبی با مراکز حوزوی و مردم قم دارد، گفت: این مؤسسه از جمله مؤسساتی است که به نوعی مسائل شرعی را در کار خود رعایت می‌کند.

 

وی افزود: خدمت رسانی به مردم باید در اولویت کار بانک‌ها قرار گیرد و درآمد زایی در درجه دوم باشد.

 

امام جمعه قم خدمت رسانی به مردم و تسهیل امور را از رسالت‌های بانک‌ها دانست و بیان داشت: در شرایط سخت کشور باید بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری به دنبال گره گشایی و حل مشکلات مردم باشند و این بزرگترین خدمتی است که می‌توانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند.

 

وی ادامه داد: خدمت به نظام اسلامی وظیفه همه افراد است، چرا که این انقلاب به منظور پایداری دین خدا به وجود آمده است که ادامه آن در گرو معرفی کامل و دقیق اسلام است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان این‌که ما باید در جهت استحکام بخشی به ریشه‌های انقلاب تلاش کنیم، عنوان کرد: حرکت در این مسیر آثار معنوی و مادی خوبی به همراه خواهد داشت.

 

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان این‌که همجوار شدن با حرم مطهر حضرت معصومه(س) برکات فراوانی برای مردم قم دارد، اظهار داشت: خوشبختانه مؤسسه مالی و اعتباری کوثر در استان قم خدمات خوبی را انجام داده و در ادامه نیز باید برای حل مشکلات مردم، توانش را بسیج کند./993/پ202/ج

ارسال نظرات