۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۳۹۳۷۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

امروز تفکر جمهوری اسلامی ایران بر منطقه حاکم است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: امروز تفکرات نظامی جمهوری اسلامی در عراق و سوریه، موازنه نبرد را به سود نیروهای نظامی سوریه و عراق تغییر داده است به طوری که تروریست های داعش را که تا پیش از این به بغداد نزدیک شده بود، امروز با شکست از نیروهای مردمی و نظامی عراق در اقلیم کردستان این کشور در حال فرار به ترکیه هستند.
حجت السلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت الاسلام سید عبد الصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: اقلیم خودمختار کردستان عراق پیش از حضور سردار رشید اسلام جولانگاه تروریست های داعش بود اما امروز تبدیل به جهنمی برای تروریست های داعش شده است.

 

وی افزود: امروز تفکرات نظامی جمهوری اسلامی در عراق و سوریه، موازنه نبرد را  به سود نیروهای نظامی سوریه و عراق تغییر داده است به طوری که تروریست های داعش را که تا پیش از این به بغداد نزدیک شده بود، امروز با شکست از نیروهای مردمی و نظامی عراق در اقلیم کردستان این کشور در حال فرار به ترکیه هستند.

 

به گفته وی، جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار در بخش های علمی و صنعتی و نظامی است و با تلاش دانشمندان خود موفقیت های زیادی در بخش های علمی و نظامی و اقتصادی به دست آورده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به این که توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا ملت ایران در برابر تحریم های ویران کننده دشمن مقاومت کند، یادآور شد: تحریم هایی که بر علیه ایران از ابتدای انقلاب به ویژه در سال های اخیر اعمال شده است اگر برای هر کشور دیگر اعمال شده بود در همان ماه های اول تسلیم شده بود.  

 

حجت الاسلام حسینی گفت: تحریم ها و تهدید های دشمن نه تنها خدشه ای به ایران اسلامی وارد نکرده است بلکه ملت قهرمان ایران، تحریم ها و تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت کرده است و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت و خودکفایی قرارداده است.  

 

به گفته وی، اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب است و تا زمانی که ولایت فقیه در رأس نظام باشد دشمن توان ضربه زدن به کشور و نظام را نخواهد داشت.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از نعمت ولایت فقیه به عنوان یک نعمت بی بدیل برای مردم و نظام اسلامی ایران نام برد و افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان هدیه ای الهی به ملت ایران است تا با استفاده از رهنمودهای معظم له راه پیروزی بر استکبار جهانی را هموار کند.

 

وی با اشاره به این که آمریکا هیچ زمانی دست از توطئه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بر نمی دارد گفت: امروز افراد مزدور آمریکایی قصد دارند با پوشش های مختلف به مجلس خبرگان رهبری نفوذ کنند.

 

به وی گفته وی امروز برخی ها با درست کردن ظاهر خود و استفاده از نام رهبر معظم انقلاب به دنبال جایگاهی برای خود در نظام جمهوری اسلامی هستند در حالی که آنها در عمل مطیع فرامین رهبری نیستند و درحال حذف نیروهای ولایی از مسؤولیت ها هستند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان یادآور شد: شهداء خون خود را در راه پیروزی و سربلندی اسلام و نظام اسلامی و ملت ایران اهداء کردند تا پرچم انقلاب اسلامی ایران به دست صاحب اصلی خود، امام زمان (عج) برسد./1307/ت302/ب6

ارسال نظرات