۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۳۸۹۶۱
امام جمعه موقت تهران هشدار داد؛

دورخیز فتنه گران برای نفوذ در خبرگان و تصاحب مجلس دهم

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با تأکید بر این‌که فتنه گران برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در حال برنامه ریزی هستند، گفت: متأسفانه این افراد برای رسیدن به اهداف خود از امکاناتی که حقشان نیست استفاده می‌کنند.
اقامه نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران حماسه 9 دی را سبب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و از کسانی که در مراسم بزرگداشت این روز بزرگ شرکت کردند تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم در این روز بار دیگر به فتنه گران هشدار دادند و بر ضرورت ریشه کن کردن فتنه تأکید داشتند.


وی با تأکید بر این که ریشه فتنه هنوز خشکانده نشده است، گفت: طرفداران قلیل فتنه مترصد فرصت هستند تا به خواسته‌های پلید خود برسند و در این مسیر از برخی مناسبت‌ها همچون 16 آذر سوء استفاده می‌کنند.


امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که نفوذ فتنه گران در پست‌های دولتی و مجاری اجرایی کشور هشداری جدی است، ابراز کرد: برخی از فتنه گران برای بازگشت خود بازار گرمی می‌کنند و متأسفانه برخی از دانشگاه ها نیز به باشگاه‌های تبلیغاتی این افراد تبدیل شده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با تأکید بر این‌که فتنه گران برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در حال برنامه ریزی هستند، تصریح کرد: متأسفانه این افراد برای رسیدن به اهداف خود از امکاناتی که حقشان نیست استفاده می‌کنند تا با به دست آوردن خبرگان و مجلس برای متزلزل کردن نظام اسلامی بهره برداری کنند اما جواب ما به آنها این است که چند مرتبه می‌خواهید دست غیب رهبری و انقلاب را تجربه کنید.


وی با بیان این‌که فتنه گران توبه کنند و به دامان نظام برگردند، گفت: متأسفانه امروز برخی از فتنه گران آزاد بوده و با استفاده از رسانه‌ها و با وجود ممنوع التصویر بودن از مواضع نا حق خود دفاع می‌کنند.


امام جمعه موقت تهران حضور مردم در محکوم کردن فتنه گران را نمونه‌ای از خواسته‌های نظام اسلامی دانست و گفت:‌ ادامه فتنه گری فتنه گران باید با تصمیمات قاطع معالجه شود تا بیش از این برای نظام هزینه نداشته باشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه با اشاره به رزمایش محمدرسول‌الله اظهار داشت: ارتش ما نشان داد که هر حرکت شومی را می‌تواند در نطفه خفه کند؛‌ پیام این رزمایش به دوستان داخلی دلگرمی و به کشورهای منطقه اعلام کرد که بیش از این به دامان مستکبران پناه نبرند.


وی همچنین برگزاری اجلاس نماز را مورد توجه قرار داد و افزود: پیام رهبر معظم انقلاب به این اجلاس کارساز و راهگشا است و مسؤولان باید در توسعه مساجد و هر اقدامی که به ترویج فرهنگ نماز کمک می‌کند اهتمام داشته باشند.


امام جمعه موقت تهران در ادامه دستگیری شیخ سلمان در بحرین را محکوم کرد و گفت: قطعا در این حوادث دست استکبار جهانی مشاهده می‌شود این افراد مأموران آمریکا هستند و نمی‌توان گفت سنی‌ها در مقابل شیعه قرار گرفته اند.


وی با اشاره به پیام حضرت آیت‌الله سیستانی مبنی بر آزاد کردن شیخ سلمان، ابراز کرد:‌ چهار سال به مردم بحرین فشار آوردند اما نتیجه‌ای نگرفتند؛ ما به آنها هشدار می‌دهیم که مراقب باشند ادامه دهنده را شاه، مبارک و دیگر دیکتاتورهای منطقه نباشند.


حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه به 17 دی سالروز کشف حجاب از سوی رضاخان اشاره کرد و افزود: حجاب ارزش و هویت زن است؛ حساسیت غربی ها به مسأله حجاب و عفاف نشان دهنده تأثیرگذاری این امر در جهان است./927/پ201/ج

ارسال نظرات