۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۳۸۹۵۲
پس از نماز جمعه قم صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم قم در محکومیت دستگیری شیخ سلمان از سوی آل خلیفه

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی نسبت به دستگیری شیخ علی سلمان از سوی آل خلیفه اعتراض کردند.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين علي سلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی نسبت به دستگیری شیخ علی سلمان از سوی آل خلیفه اعتراض کردند.

 

در این راهپیمایی که علما، طلاب، روحانیان به ویژه بحرین‌های مقیم قم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، حاضرین با سر دادن شعارهای مختلفی ظلم آل خلیفه نسبت به شیعیان بحرین را محکوم کردند.

 

«الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل خلیفه»، «مرگ بر آل سعود» و «هیهات من الذله» از جمله شعارهای بود که راهپیمایان فریاد زدند.

 

این راهپیمایی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) با سمت چهار راه شهدا برگزار شد که راهپیمایان با در دست داشتن عکس‌های شیخ علی سلمان، حمایت خود را از این روحانی بحرینی اعلام کردند.

 

در پایان مراسم نیز بیانیه‌ای قرائت شد که در آن نسبت به محکومیت ظلم آل خلیفه در قبال شیعیان تأکید شده بود و عامل حوادث این کشور عربستان سعودی بیان شده بود.

 

همچنین در این بیانیه ضمن تأکید بر آزادی شیخ علی سلمان، خواستار پایان رفتار تبعیض آمیز حکومت بحرین درباره شیعیان شده بود./993/پ202/ج

ارسال نظرات