۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۳۸۴۶۶
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه:

حماسه 9 دی نشان داد که مردم از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آیند

خبرگزاری رسا ـ معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم همچنان پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.
سردار علي‌اکبر پورجمشيديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در یادواره سرداران و 370 شهید بناب که در مصلای اعظم این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: این روز حماسی که پس از فتنه‌گری‌های عوامل فریب خورده داخلی و حامیان خارجی آنها صورت گرفت، میثاقی دوباره با ولایت بود.

 


وی با بیان این‌که حماسه 9دی بار دیگر نشان داد که مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همچنان پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند، افزود: دعوت هواداران به تجمع‌های خیابانی از سوی سران فتنه با وجود نصایح رهبری و بزرگان نظام نشان دهنده اوج عناد و لجاجت سران فتنه بود که هیچگاه بخشودنی نیست.

 


سردار پورجمشیدیان با اشاره به این‌که سران فتنه بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای مردم را به خیابان‌ها ریختند تا طی آن شعارهای نامناسب علیه نظام و رهبری سر دهند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی فتنه‌گران برای از بین بردن نظام اسلامی بود و بحث مسائل مربوط به انتخابات یک بهانه بود چرا که برگزاری انتخابات سالم یکی از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است.

 


 معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه فتنه 88 را موضوعی فراتر از بحث‌های انتخاباتی دانست و خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 30 سال از انقلاب شاهد یک مشارکت بالای 85 درصدی بودیم که یک هدیه بزرگ الهی برای جمهوری اسلامی بود و در عرصه‌های بین‌المللی حضور 40 میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی بزرگ‌ترین سرمایه برای نظام بود.

 


وی با بیان این‌که جریان فتنه شیرینی حضور میلیونی در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند، گفت: یکی از بزرگ‌ترین جرایم فتنه‌گران این بود که شرایط عزت و اقتدار را از نظام جمهوری اسلامی گرفتند و کاری کردند که نتوانستیم از این فرصت به نفع نظام بهره‌برداری کنیم، البته جرم سران فتنه به اینجا ختم نمی شود.

 


سردار پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: اگر نبود خون سالار شهیدان و یاران باوفایش، امروز اثری از قرآن و اسلام نبود و اگر نبود شهدای جنگ تحمیلی، الان از نظام مقدس جمهوری اسلامی خبری نبود.

 


فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی برگزاری یادواره‌های شهدا را حداقل کاری دانست که در قبال خون پاک شهدا و خانواده‌های معزز آن عزیزان می توان انجام داد و گفت: در سایه چنین اقتداری است که دشمنان از ما دست بر نمی‌دارند و بزرگترین ثمره و پیروزی در جنگ تحمیلی این بود که موجودیت دشمنان زیر سؤال رفت.

 


همچنین حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب در سخنانی نمایش 20 میلیون نفری اربعین امسال در کربلا نمونه از برکات خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدای والامقام در برابر همه قدرت ها ایران اسلامی را به اوج اعلا رساندند و هر عزت و عظمتی که می بینیم غرب را برهم زده به برکت خون شهدا و نیت و همت خیر خانواده شهداست.

 


ولی اله فرج الهی، فرماندار شهرستان بناب نیز گفت: آرمان ها و اهداف مقدس شهدای عزیز همواره خط خدمت مسؤولان در شهرستان خواهد بود و هر مدیری در هر جایگاهی نباید از یاد و اهداف شهدا غافل شود، در حقیقت امنیت، آسایش و اقتدار امروز نظام مرهون ایثارگری شهدا است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات