۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۳۷۷۳۰
پس از احضار به اداره مباحث جنایی صورت گرفت؛

تظاهرات و تحصن گسترده مردم بحرین در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق

خبرگزاری رسا ـ مردم بحرین در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به خیابان‎ها آمده و تظاهرات و تحصن برگزار کردند.
تظاهرات مردم بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم بحرین در واکنش به احضار حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به اداره مباحث جنایی این کشور خشمگین شده و امشب به خیابان‎ها آمدند.

 

مردم بحرین با در دست داشتن تصاویر شیخ سلمان با برگزاری تجمع و تظاهرات، محاصره منزل شیخ سلمان و احضارش به اداره مباحث جنایی را محکوم کردند.

 

تظاهرات کنندگان خاطرنشان ساختند: توهین و بازداشت علما، رهبران سیاسی و دینی به مثابه توهین به همه مردم بحرین است. رژیم آل‎خلیفه باچنین اقدامات نسنجیده‎ و احمقانه‎ای بحرین را به سمت مجهولی هدایت می‎کند.

 

مردم بحرین، مسؤولیت توهین و احضار شیخ سلمان به اداره مباحث جنایی را با رژیم آل‎خلیفه دانسته و تصریح کردند که رژیم آل‎خلیفه مسؤول بحران‎ و هرگونه رخدادی بعد از احضار شیخ سلمان به اداره مباحث جنایی است.

 

حجت الاسلام شیخ فاضل الزاکی از علمای بحرین در این تظاهرات با محکوم کردن اقدامات رژیم آل‎خلیفه گفت: توهین و احضار علما به ادارات جنایی در بحرین در حال تبدیل شدن به یک مسأله عادی است. آنان با چنین اقداماتی درصدد جریحه دار کردن احساسات مردم هستند.

 

وی خواستار ادامه انقلاب مسالمت آمیز بحرین شد و افزود: رژیم آل‎خلیفه با چنین اقداماتی درپی ایجاد خفقان سیاسی و نابودی آزادی بیان است.

 

گفتنی است احضار حجت الاسلام شیخ علی سلمان به اداره مباحث جنایی در حالی است که عصر روز گذشته جمعیت الوفاق کنگره سراسری اعضای این جمعیت، شیخ علی سلمان برای یک دوره چهار ساله  به عنوان دبیر کل جمعیت الوفاق انتخاب کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات