۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۳۷۷۱۶

تأکید آیت الله طبرسی بر برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مقابله و برخورد قاطعانه با فساد اقتصادی را یک ضرورت مهم در کشور دانست و گفت: سه قوه باید برای کاهش این مسأله در کشور با عزم جدی وارد شوند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه صیانت از آیین شهروندی در ساری بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در نهادهای دولتی استان تأکید کرد و گفت: انجام دقیق وظایف اداری از سوی کارمندان موجب بالا رفتن رضایت عمومی از سازمان ها می شود.

 

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها در ادارات به وظایف خود آن طور باید عمل نمی کنند، افزود: اما در مقابل بسیاری از کارمندان بسیار دقیق و منظم به وظایف ذاتی خود عمل می کنند و در جهت کسب رضایت مراجعه کننده گام بر می دارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر خود را از درون اصلاح کنیم بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی در جامعه ما نیز رفع خواهد شد، بیان داشت: بسیاری از مشکلاتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم ابتدا از خود فرد ناشی می شود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که مردم به خوبی و دقیق عملکرد نهادها و سازمان ها را رصد می کنند، افزود: تا زمانی که نتوانیم ابتدا مشکلات را از درون خود حل کنیم نمی تواند در جهت رعایت حقوق شهروندی گام برداریم.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به موضوع فساد در بعد اقتصادی جامعه اشاره کرد و با بیان این که این مسأله مهم همواره از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و سران قوا بوده است، بیان داشت: متأسفانه موضوع فساد اقتصادی به یک مشکل مهم در جامعه ما تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مقابله و برخورد قاطعانه با فساد اقتصادی را یک ضرورت مهم در کشور دانست و خاطرنشان کرد: سه قوه باید برای کاهش این مسأله در کشور با عزم جدی وارد شوند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که مقابله با فساد اقتصادی و عوامل آن همواره از دغدغه ها و وعده های رؤسای جمهور بوده است، تصریح کرد: تنها با شعار دادن نمی تواند این مسأله را از جامعه ریشه کن کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که برای رفع کامل این مشکل ابتدا باید از محیط فعالیت خود آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: برای مبارزه و ریشه کنی فساد اقتصادی باید از کوچکترین بخش های کشور آغاز کرد.

 

وی به جریان پرونده اختلاس بزرگ سه هزار میلیاردی کشور اشاره کرد و افزود: آن فساد بزرگ و تبلیغات گسترده ای که در آن مقطع در رسانه ها صورت گرفت برای کشورمان خوب نبود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نباید در برخورد با مفاسد اقتصادی تسامح و تساهل به خرج داد، بیان داشت: برخورد قاطع همه دستگاه های ذی ربط در این خصوص باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی طاغوت سیاسی سرنگون شد؛ گفت: اما متأسفانه طاغوت اقتصادی و فرهنگی همچنان در بخش هایی از کشور وجود دارد که باید ریشه کن شود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه همچنان شاهد بدحجابی، اشرافی گری و عدم توجه مناسب به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در کشور هستیم، افزود: رفع مشکلات این بخش نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت فرهنگی دینی و اسلامی در جامعه بهره گیریم، گفت: امروز دشمن با همه توان نرم افزاری و سخت افزاری خود به دنبال تضعیف مبانی دینی در جامعه است.

 

آیت الله طبرسی هویت زدایی از نسل جوان را یکی از برنامه های مهم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنن با استفاده از فضای مجازی و ماهواره اعتقادات دینی نسل جوان کشورمان را از درون سست کند تا بتواند به خواسته های شوم خود دست یابد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات