۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۳۷۵۹۶
در تظاهرات گسترده مردم بحرین اعلام شد؛

دولت و پارلمان بحرین مشروعیت ندارند

خبرگزاری رسا ـ مردم بحرین در اعتراض به سیاست‎های رژیم آل‎خلیفه به خیابان‎ها آمده و تأکید کردند که دولت و پارلمان بحرین مشروعیت ندارند.
تظاهرات بحرين


به گزاش خبرگزاری رسا، هزاران تن از مردم بحرین در سراسر این کشور عصر روز گذشته در اعتراض به سیاست‎های ظالمانه رژیم آل‎خلیفه به خیابان‎ها آمدند.


با وجود تلاش رژیم آل‌خلیفه برای ارعاب مردم و جلوگیری از برگزاری تظاهرات، و استقرار نیرو و خودروهای نظامی در جاده‌های منتهی به محل برگزاری تظاهرات؛ ده‌ها هزار نفر از مردم بحرین در خیابان البدیع واقع در غرب منامه پایتخت این کشور تظاهرات کردند.


تظاهرات کنندگان با در دست گرفتن پرچم این کشور، تصاویر شهدا و زندانیان علیه رژیم آل‎خلیفه شعار دادند. آنان پلاکاردهایی را حمل می کردند که روی آن‎ها نوشته شده بود دولت و پارلمان بحرین مشروعیت ندارند.


شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی بر ادامه انقلاب و خواسته‎های خود برای اصلاح در حکومت بر پایه دموکراسی ومخالفت با حکومت استبدادی تأکید کردند.


تظاهرات کنندگان انتخابات پارلمان و شورای شهر بحرین را که در اوایل آذرماه سال جاری برگزار شد را فاقد ارزش قانونی دانستند و اظهار داشتند که انتخابات رژیم آل خلیفه به دلیل تحریم آن از سوی اکثریت مردم بحرین و نمایشی بودن آن، با شکست مواجه شده است و اکنون مجلس و دولت نماینده مردم نیستند.


این تظاهرات پس از چندین هفته اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه و جلوگیری از برگزاری هرگونه تظاهرات مسالمت آمیز برگزار شد./994/ب902/د

ارسال نظرات