۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۲۳۵۷۵۳
نماینده مردم بناب در مجلس مطرح کرد؛

جنگ نفتی آمریکا و عربستان علیه ایران/ مشکل مدیریتی کشور با حاکم شدن شایسته سالاری برطرف می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و عربستان با پایین آوردن قیمت نفت به صورت علنی جنگ اقتصادی با ایران را آغاز کرده‌اند.
حجت‌الاسلام محمدرضا باقري بنابي، عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام محمدرضا باقری‌، نماینده مردم بناب مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به تمدید مذاکرات هسته‌ای تا تیر ماه سال آینده اظهار داشت: باید برای حل مشکلات هسته‌ای به این مذاکرات ادامه دهیم.


وی با بیان این‌که آمریکا و عربستان با پایین آوردن قیمت نفت به صورت علنی جنگ اقتصادی با ایران را آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این توطئه نوعی اقدام در راستای اهداف غرب برای ممانعت ایران از خواسته‌های به‌حق خود است، دشمنان با این اقدام خود به صورت علنی جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که ما با هفت دلار قیمت نفت، هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کردیم و به یقین در شرایط حاکم شدن این قیمت نیز کشور را اداره خواهیم کرد، البته به شرطی که مسؤولان نظام رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین قرار دهند.


حجت الاسلام باقری با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری صرفاً خطاب به وزرا، مدیران کل، فرمانداران و نمایندگان مجلس نبود؛ بلکه مدیران مدارس در صف اول این مدیریت جهادی قرار گرفته‌اند.


نماینده مردم بناب در مجلس با تأکید بر این‌که مدیر زمانی مدیری موفق است که در شرایط سخت و بحرانی، مدیریت لازم و صحیح را داشته باشد، گفت: شرط اول موفقیت یک مجموعه مدیریت استمدیری که به مجموعه خود دیر می‌رود و زود از آنجا خارج می‌شود، نمی‌تواند مدیریت کند، مدیر باید منظم باشد.


وی با اشاره به این‌که مشکل اصلی کشور مدیریت است، خاطرنشان کرد: مشکل مدیریتی در مسائل مختلف کشور داریم و این مشکل حل نمی‌شود مگر این‌که مدیران شایسته روی کار بیایند و به عبارت دیگر شایسته‌سالاری در کشور حاکم شود، اگر چنین شد، قطعا مشکلات کاهش می‌یابد، در غیر این صورت افزایش فساد را شاهد خواهیم بود.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مفاسد اقتصادی اظهار داشت: به علت تعدد طرح‌های تحقیق و تفحص در موضوعات مختلف، قرار است در آینده نزدیک طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در مجلس انجام شود./935/پ202/ب6

ارسال نظرات