۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۵۷۸
یکی از بنیانگذاران جهاد اسلامی مصر:

جهاد نکاح پیامدهای وخیمی را به دنبال داشته است

خبرگزاری رساـ یکی از بنیانگذاران جنبش جهاد اسلامی مصر بازگشت جوانان افراط گرای داعشی به کشورهایشان را آغاز گرفتاری عظیم مسوولان آن کشورها دانست.
شيخ نبيل نعيم بنيانگذار جهاد اسلامي مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نبیل نعیم، از بنیانگذاران جنبش جهاد اسلامی مصردر برنامه تلوزیونی صوت الناس این کشور، اعلام کرد: کشورهای اروپایی به زودی به گردابی از مشکلات دچار خواهند شد.

 

وی افزود:جوانانی که از کشورهای اروپایی تحت تاثیر تبلیغات گروه‌های افراطی از جمله داعش و النصرة از کشور خارج شده بودند به زودی به وطن خود بازگشته و این آغاز یک گرفتاری عظیم برای مسوولان این کشورها به حساب می‌آید؛ چرا که این جوانان با خود، افکار افراطی را نیز وارد کشور می‌کنند.

 

وی در ادامه به مشکل زنانی که برای جهاد نکاح  به سوریه و عراق اعزام شده اند اشاره کرد و افزود: بسیاری از زنانی که از تونس و دیگر کشورها به تصور جهاد وارد این گروه‌ها شده اند و به کشورخود باز می‌گردند اعتراف کرده اند که روزانه میان افراد این گر‌وه‌ها دست به دست می‌شده و هم اکنون با فرزندی که معلوم نیست پدرش کیست به وطن باز می‌گردد.


وی با تاکید بر اینکه جهاد نکاح دقیقا همان زنا است، اظهار داشت: افراد تروریستی و شهوتران این گروه‌ها با این عمل زشت سعی در خدشه دار کردن وجهه اسلام دارند و این امر در تبلیغ سوء اسلام تاثیر بسزایی دارد.

 

این کارشناس جنبش های جهادی گفت: بازگشت جوانان افراطی به کشورهایشان به معنی این است که این جوانان با روحیه افراطی خود چیزی نمی‌گذرد که به دلیل همراه نشدن جامعه با آنها درپی انتقام از مردم خود برمی‌آیند و این همان گرفتاری دشوار است./1321/ ب901/ک

ارسال نظرات