۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۳۴۸۹۰
از سوی دانشگاه باقرالعلوم برگزار می شود:

دوره های آموزش زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی ویژه طلاب

خبرگزاری رسا ـ طلاب علاقه مند به فراگیری زبان انگیسی، فرانسه و آلمانی تا 29 آذر فرصت دارند جهت ثبت نام در آزمون ورودی این دوره ها به دانشگاه باقرالعلوم مراجعه کنند.
آزمايشگاه زبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ دانشگاه باقرالعلوم(ع) از میان طلاب علاقه‌مند برای دوره های آموزش زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی برای ترم زمستان 93 زبان آموز می پذیرد.
پذیرش دوره آموزش زبان انگلیسی از طریق آزمون کتبی و دوره زبان فرانسه و آلمانی از طریق مصاحبه صورت می پذیرد. پذیرش زبان آلمانی ویژه برادران طلبه است. خواهران غیر طلبه که همسرشان طلبه باشد نیز می توانند در دوره­های زبان انگلیسی و فرانسه ثبت نام کنند.
 
آزمون ورودی زبان انگلیسی به صورت تستی از کتاب‏های زبان انگلیسی دوره 4 ساله دبیرستان است و امکانات سرویس ایاب و ذهاب برای زبان آموزان و مهد‏کودک برای فرزندان زبان آموزان وجود ندارد، همچنین ثبت نام از متقاضیان زبان های خارجی به صورت حضوری انجام می‏پذیرد.
 
علاقه مندان می توانند تا 29 آذر ماه با دردست داشتن یک قطعه عکس، کپی شناسنامه، کپی مدرک حوزوی یا برگ ارزیابی مبنی بر اتمام پایه ششم برای برادران طلبه و گذراندن حداقل 90 واحد حوزوی برای خواهران طلبه و کپی برگ ارزیابی همسر به همراه کپی صفحه دوم شناسنامه برای همسران به دانشگاه باقرالعلوم واقع در پردیسان مراجعه کنند.
 
زمان برگزاری آزمون ورودی زبان انگلیسی برادران یک شنبه هفتم دی ساعت 10 صبح و خواهران همان روز ساعت 8 صبح است. اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت دانشگاه و نیز به صورت مکتوب در تابلوی اعلانات اعلام خواهد شد. زمان تکمیل ثبت نام و تشکیل پرونده از پذیرفته شدگان در آزمون، 9 و 10 دی ماه می باشد و عدم مراجعه در زمان تعیین شده انصراف تلقی می‏شود.
 
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‏های 3213650813 تا 18 برای خواهران و 32136533 تا 37 برای برادران تماس بگیرند./840/پ203/ع
ارسال نظرات