۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۳۴۷۰۸

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر امروز برگزار شد.
آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، مراسم معارفه مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر امروز با حضور امام جمعه بهشهر، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، فرمانده سپاه بهشهر و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، روحانیان، فرماندهان بسیج، و جمعی از پیشکسوتان سپاه و بسیج، برگزار شد.

 

حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در این آیین با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام سید مجتبی یوسف نژاد در مسؤولیت جدید و برشمردن برخی از مسؤولیت‌های قبلی وی از جمله حضور در ناحیه گنبد و کردکوی اظهار داشت: ایشان از روحانیان با اخلاق و متدین و مردمی است که امیدواریم با توجه به ظرفیت ها و پتانسلی که در این بزرگوار سراغ داریم در این شهرستان نیز منشأ خیرات برای شهرستان و بسیجیان و مردم باشند.

 

وی با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نخستین و اصلی‌ترین وظیفه ما در سپاه است، افزود: توجه به مطالبات رهبری و در خط ولایت بودن از جمله وظیفه ذاتی همه روحانیان است و امیدواریم که با کمک هم در جهت رشد و تعالی نظام گام های مثبت برداشته شود.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که کار، فعالیت، سازمان و مأموریت تعارف ندارد، گفت: به همین دلیل باید هماهنگی و همکاری نزدیک با حوزه های مقاومت و حفاظت، ارتباط نزدیک با حوزه های علمیه و علما و روحانیت شهرستان، ارتباط نزدیک با پایگاه های مقاومت، حضور در برنامه های مختلف رسمی، ملی و مذهبی شهرستان و معیار قرار دادن رهبری و مطالبات رهبری در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که امروز رسالت روحانیت از هر زمان دیگری سنگین تر است، بیان داشت: روحانیت آگاه و با بصیرت در تاریخ همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی حضور داشته است.

 

وی با بیان این که حضور روحانیت در هم مسؤولیت و جایگاهی نعمتی بزرگ برای آن مجموعه است، افزود: روحانیت به عنوان مدافع حقیقی اسلام و انقلاب با همه توان در خدمت انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

 

علی نجفی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر نیز در این مراسم با آرزوی موفقیت برای مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در این نهاد، از تلاش‌های بسیجی‌وار و مجاهدانه حجت الاسلام شعبانعلی نوذری در زمان تصدی این پست در سه سال گذشته قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه ایشان با خوشرویی و بصیرت ارتباط خاصی با همه بسیجیان و جوانان داشتند.

 

وی افزود: همدلی و همکاری با بسیجیان و همه بخش های مختلف سپاه اجزای یک پیکر واحد هستند که امیدوارم همه ما در مسیر اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های مثبت بیشتری برداریم.

 

نجفی وجود روحانیان آگاه و مؤمن و متعهد را به عنوان نمایندگان ولی فقیه یا در مسؤولیت‌های سازمانی دیگر موجب معنویت‌افزایی در مجموعه سپاه دانست و یادآور شد: نقش هدایت‌گری روحانیان و ایجاد یکدلی و هماهنگی بیش از پیش با دیگر بخش‌ها گام‌های نیروی ولایی سپاه را در مسیر رشد و تعالی سرعت می‌بخشد.

 

 

فرمانده سپاه بهشهر گفت: مسؤولیت امانتی است که در اختیار ما قرار داده شده و باید در طول این مدت با پاسداری از این امانت سربازان خوبی برای انقلاب و نظام و رهبری و امام زمان(عج) بوده و همواره سرباز ولایت باشیم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات