۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۳۴۰۶۲
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان:

شناخت صحیح اصول و پایبندی به آن وظایف امروز اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با تاکید بر این که اصولگریان باید اصول را بشناسند و بر آن پایبند باشند، گفت: ترویج، حراست و عمل به این اصول باید همواره مورد توجه نیروهای اصولگرا قرار گیرد.
دبير حزب مؤتلفه گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حسن کربلایی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان عصر امروز در جمع اعضای این حزب در رشت  با اشاره به اینکه دفاع از قانون، ولایت فقیه جز وظایف اصو لگرایان است، اظهار داشت: تحلیل درست از مذاکرات هسته ای و مسائل سوریه و عراق با توجه به تبلیغات وسیعی که از سوی دشمنان بر عیله نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد از وظایف اصولگرایان است.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با تاکید بر این که اصولگریان باید اصول را بشناسند و بر آن پایبند باشند، گفت: ترویج، حراست و عمل به اصول اصو لگرایی از وظایف ما است.

 

کربلایی با تاکید بر این که اصولگرایی با شعار محقق نمی شود، افزود: اصول ما همان اسلام، قرآن، امام، ولایت، رهبری و دینداری است.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره همه موارد بیان شده جز اعتقادات اصولگرایی است و ما باید حافظ این اصوب باشیم، تصریح کرد: محل امتحان اصولگرایان خانه، حجاب و رفتار فرزندان آنها است.

 

وی سلامت مالی و سلامت در عالم سیاست و همراهی دیانت با سیاست را مورد تاکید قرارداد و گفت: بصیرت و همراهی با رهبری در همه امور محل امتحان اصولگرایان است.

 

کربلایی دنیا پرستی، ناامیدی، خود برتر بینی و جدا شدن از ساده زیسیتی و به مانند اشرافیت زندگی کردن را از آسیب هایی عنوان کرد که یک انسان معتقد و اصولگرا باید از آنها دوری کند و گفت: این موارد انسان را از شکل یک انسان دیندار خارج می کند.

 

وی با بیان این که اصولگرایی جمعی و وحدت، جامعه اصولگرایی را به اهداف خود می رساند، تصریح کرد: جدا حرکت کردن ما را به جایی نمی رساند.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان، ایجاد پیوند بین اصولگرایان استان را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: محصول جمع شدن اصولگراین در زمان امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب اسلامی شد، امام افراد متعهد را جمع کرد و از این اتحاد جمهوری اسلامی را نتیجه گرفت.

 

وی با اشاره به این که برای کارهای بزرگ انسان های بزرگ نیاز است، خاطرنشان کرد: نیروهای ارزشی دفاع از آرمان های انفلاب اسلامی را وظیفه خود می دانند.

 

کربلایی با تاکید بر این که سوابق یک فرد نمی تواند ضامن اصولگرایی وی باشد، گفت: ضامن اصولگرایی حال فعلی افراد است.

 

وی پیوند بین جامعه حزبی و فرهنگی برای انجام کار های بزرگ را مورد تأکید قرارداد و افزود: جبهه اصولگرایی استان باید در  تصمیمات بزرگ در کنار هم قرار بگیرند و در این صورت جبهه اصولگرایی می تواند موفق باشد.

 

دبیر حزب مإتلفه اسلامی گیلان تصریح کرد: آفت گرو ه ها و جریان های اصولگرایی این است که ما به طور  موقت در کنار هم قرر می گیریم.

 

وی با اشاره به افراد فرصت طلب که متناسب به موقعیت جریانات اصلاح طلب و اصولگرا همواره چهره عوض می کنند، افزود: این افراد به هر دو جناح ضربه می زنند و آفت بزرگی برای هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا هستند.

 

کربلایی با اشاره به جریان های ضد انقلاب و معاند که در داخل و خارج کشور کار می کنند، خاطرنشان کرد: امروز امکانات و رسانه های سمعی و بصری در داخل و خارج کشور در مقابل جریان های اصولگرایی قد علم کرده اند.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره به تهاجماتی که از سوی جریان های معاند به نظام می شود، افزود: همه ما در مقابل این تهاجم ها  چه در پست اجرایی باشیم و چه نباشیم مسؤول هستیم چرا که انقلاب اسلامی متعلق به ملت است و باید از آن دفاع کنیم.

 

کربلایی با تاکید بر این که جریان های اصولگرایی در گیلان مدیریت ارشد ندارد، خاطرنشان کرد: مجموعه های گوناگون تحت عنوان جریانات اصولگرایی فعالیت دارند، اما از این که یک نفر جمع کننده این جریان ها در استان باشد محروم هستیم./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات