۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۳۴۰۰۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی تا امروز در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان مقاومت کرده به پشتوانه حمایت مردم بوده است.
سعيد شبستري، معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار جمعی از مدیران مسؤول خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی با بیان این‌که تمام تلاش دولت بهبود وضع معیشتی مردم است، اظهار داشت: معتقدیم که وضعیت فعلی شایسته مردم ما نیست و برای بهبود این وضعیت باید مدیرانی کارآمد و پرتلاش در راس مسؤولیت‌ها باشند.

 


وی با تأکید بر این‌که مردم در بدترین شرایط همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و هر چه به این مردم خدمت کنیم باز هم کم است، خاطرنشان کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی تا امروز در مقابل تحریم‌های ضالمانه دشمنان مقاومت کرده به پشتوانه حمایت مردم بوده است.

 


شبستری با اشاره به این‌که تحریم‌های اقتصادی، علمی و صنعتی دشمنان نظام از اصل ظالمانه است، افزود: تحریم‌هایی که علیه کشورمان اعمال شده برای سرنگونی هر کشوری کافی است، اما با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور در صحنه ملت و تلاش خدمتگزاران مردم در دولت دشمنان راه به جایی نبرده اند.

 


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از مدیران و صاحب‌نظران رسانه استان به عنوان نخبگان فکری یاد کرد و گفت: انتظار داریم با اطلاع‌رسانی صحیح و منصفانه آگاهی مردم را بالا ببرند و با نگاه اعتدالی و همه‌جانبه و به دور از جهت‌گیری سیاسی و جناحی به نقد عملکرد مسؤولان بپردازند.

 


وی با بیان این‌که تلاش کرده‌ایم به تبع سیاست‌های دولت در استان نیز با رویکرد اعتدال پیش برویم و در موارد مختلف از جمله تغییرات مدیریتی از حرکت‌های احساسی دوری کنیم، گفت: همه جناح‌ها حق حضور و اظهار نظر در مورد مسایل مختلف را دارند و تلاش ما این است که فضا را برای فعالیت افراد و گروه‌های مختلف فراهم کنیم.

 


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که باید از ظرفیت همه نیروها استفاده کنیم و در بین همه دلسوزان همگرایی ایجاد کنیم، گفت: جهت‌گیری فرهنگی استان، افزایش امید و نشاط در بین مردم است و تلاش می‌کنیم آذربایجان شرقی را به قطب فرهنگی کشور تبدیل کنیم.

 


شبستری با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نخستین دولتی است که در بحث اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به طور جدی ورود کرده و در استان آذربایجان شرقی نیز این موضوع با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود، در این راستا از نکته نظرات اصحاب رسانه استان نیز استقبال می کنیم.

 


وی در ادامه کنترل و کاهش تورم به زیر 20 درصد و تلاش برای خروج از رکود اقتصادی را از جمله اقدامات دولت عنوان کرد و با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، افزود: اجرای این طرح با وجود مشکلات اقتصادی کشور و کمبود منابع مالی نشان می‌دهد که دولت از منابع موجود حداکثر استفاده را کرده و امور را با تدبیر پیش می‌برد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات