۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۲۳۶۴

همایش سنگرهای مذاکره در خرم آباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش سنگرهای مذاکره در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، با حضور جمعی از مسؤولان و جانبازان لرستان در خرم آباد برگزار شد.
مذاکرات هسته اي 1+5 با ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مهدی رضایی، مسؤول کانون فرهنگی و هنری دارالنور مسجد امام حسن مجتبی(ع) در خرم آباد، صبح امروز، در همایش سنگرهای مذاکره که در کانون فرهنگی و هنری دارالنور خرم آباد برگزار شد، گفت: این همایش در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برگزار شد.

مسؤول کانون فرهنگی وهنری دار النور مسجد امام حسن مجتبی(ع) در خرم آباد حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را مهم ترین هدف برگزاری همایش سنگرهای مذاکره در خرم آباد بیان کرد.

رضایی با بیان این که نتیجه مذاکرات هرچه باشد مورد حمایت مردم و مسؤولان خواهد بود، عنوان داشت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، از تیم مذاکره کننده هسته ای انتظار می رود که به خوبی از حقوق هسته ای ایران دفاع کنند.

وی در ادامه با اشاره حضور جمعی از جانبازان شیمیایی کشور در این همایش، بیان داشت: این حضور جانبازان به عنوان سند زنده جنایات جنگی آمریکا و استکبار علیه کشور ایران است.

مسؤول کانون فرهنگی وهنری دارالنور مسجد امام حسن مجتبی(ع) در خرم آباد از همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد و حوزه مقاومت نجف خرم آباد در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

رضایی در ادامه تصریح کرد: همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان در برگزاری همایش سنگرهای مذاکره در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان جای سپاسگزاری دارد.

همچنین در این همایش بیانیه ای با امضای جانبازان شیمیایی و جانبازان بالای 70 درصد به عنوان اسناد زنده برای اثبات جرایم استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب اعلام شد.

گفتنی است، در پایان این همایش از جمعی از جانبازان استان لرستان تجلیل شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات