۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۴۶۰

مسابقه کتابخوانی «بصیرت در کربلا» در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی باعنوان «بصیرت در کربلا» در کتابخانه های مساجد این استان خبرداد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع «بصیرت در کربلا» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت کتابخوانی و تقویت این فرهنگ در جامعه به ویژه بین نسل جوان بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، این مسابقه بین 86 کتابخانه مساجد لرستان برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به این که جزوات برگرفته از این کتاب در اختیار کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار گرفته است، افزود: جزوات مسابقه کتابخوانی بصیرت در کربلا، شامل 10 پرسش به صورت تستی است.

حجت الاسلام علی موسوی با بیان این که در جهت توسعه کشور باید کتابخوانی تبدیل به فرهنگ شود، عنوان داشت: کانون های مساجد لرستان در راستای تقویت فرهنگ مطالعه بین جوانان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی بیان کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: تهیه کتاب های مورد علاقه مخاطبان در کتابخانه های کانون های مساجد از مهم ترین عوامل تقویت فرهنگ کتابخوانی است که مورد توجه ویژه این کانون ها قرار دارد.

گفتنی است، اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان می تواند در مسابقه کتابخوانی با موضوع بصیرت در کربلا شرکت کنند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات