۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۳۱۲۹۳

برنامه های هفته بسیج در لرستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان با اعلام برنامه های هفته بسیج گفت: این برنامه ها در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می شوند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان، صبح امروز، در جمع خبرنگاران اصحاب رسانه این استان با اعلام برنامه های هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای معرفی کارکردهای بسیج است.

وی بیان داشت: در هفته بسیج می توان کارکردهای بسیج استان را در عرصه های علمی، سیاسی، اجتماعی و خدماتی معرفی کنیم.

پازدار بسیج را مقتدرترین و مؤثرترین عامل اقتدار و امنیت پایدار بیان کرد و افزود: باید از این فرصت در جهت معرفی بسیج به عنوان مقتدرترین عامل اقتدار نظام و امنیت پایدار بهره گرفته شود.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی هفته بسیج در لرستان خاطرنشان کرد: همایش ائمه جماعت، ائمه جمعه و هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت در این هفته برگزار می شود.

پازدار تصریح کرد: این همایش با هدف تقویت ارتباط و تعامل ائمه جماعت مساجد، هیأت امنا و فرماندهان مقاومت برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان برگزاری نشست های علمی و تخصصی، همایش های تخصصی در مرکز استان و شهرستان ها را از دیگر برنامه های تدوین شده در هفته بسیج بیان کرد.

وی با اشاره به برگزاری کوهپیمایی عمومی در مرکز استان و شهرستان ها یادآور شد: این کوهپیمایی با حضور آحاد مردم استان لرستان برگزار می شود.

پازدار در ادامه افزود: همایش تجلیل از قاریان و حافظان قرآنی بسیج، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان ها و غباروبی گلزارهای شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان لرستان است.

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در لرستان

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در لرستان در هفته بسیج بیان داشت: این نمایشگاه در مرکز استان برپا خواهد شد.

وی برگزاری یادواره شهدا، دیدار با فرماندهان بسیجی دوران دفاع مقدس، همایش بزرگداشت سالروز بسیج دانشجویی، اعزام تیم های درمانی، خدماتی و امدادی و برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

پازدار در پایان ابراز داشت: تجلیل از خیران عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از مهم ترین  برنامه های هفته بسیج در لرستان است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات