۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۳۰۳۶۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تهاجمات فرهنگی نامرئی اما اثرگذاری آن در نسل جوان مشهود است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله عالمی گفت: تهاجمات فرهنگی به معنای واقعی نامرئی بوده اما اثرگذاری بسیاری از تهاجمات در نسل جوان مشهود است.
آيت الله  حسن عالمي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیت الله حسن عالمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در بازدید از فرهنگسرای زیارت در خصوص نمایشگاه مفهومی زیارت اظهارکرد: این نمایشگاه فرصت خوبی را ایجاد می‌کند تا انسان را به زندگی حقیقی بر گرداند.

 

وی افزود: تهاجمات فرهنگی حقیقتا به معنای واقعی نامرئی بوده و بسیاری از تهاجمات و اثرگذاری‌هایی که برای نسل نوجوان انجام می‌دهد، مشهود است.

 

آیت الله عالمی گفت: در نمایشگاه مفهومی باید جایی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن علیه اعتقادات و مسائل اجتماعی روز ایجاد شود.

 

 عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن بازدید از فرهنگسرا و پارک موضوعی زیارت تصریح کرد: این فرهنگسرا فرصتی خوبی برای همه زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ایجاد کرده است تا مخاطبان بتوانند به راه‌های نجات از توطئه‌ها دشمن و خنثی کردن آن را فرا گیرند.

 

آیت الله عالمی در ادامه به بخش‌های خوب نمایشگاه مفهومی که بسیار تأثیر گذاربوده، اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه، برنامه ریزان آن سعی می‌کنند قبل از ورود به عالم بزرخ و قبر، آثار سوء غرق شدن در دام شیطان را به مخاطب نشان دهند.

 

لازم به ذکر است فرهنسگرا و پارک موضوعی زیارت مشهد شامل بخش ها وبرنامه های مختلف فرهنگی و معنوی برای زائران و مجاوران بوده و در محل بلوار وحدت واقع شده است./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات