۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۲۹۹۸۱

نتایج قرعه‌کشی عمره طلاب به زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد عمره طلاب حوزه‌های علمیه کشور از پایان یافتن زمان نام نویسی عمره طلاب خبر داد و زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی را پایان آبان ماه اعلام کرد.
عمره مفرده

مهدی الفت، مسؤول ستاد عمره طلاب حوزه‌های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امسال همچون سال گذشته طلاب حوزه‌های علمیه برای زیارت خانه خدا و حرم مطهر نبوی(ص)، به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 مسؤول ستاد عمره طلاب حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: نام نویسی عمره طلاب از عید غدیر آغاز شد و هفته گذشته 8 آبان ماه پایان رسید که پیش بینی می شود بیش از 5 هزار نفر در این دوره نام نویسی کرده باشند.

وی داشتن حداقل اتمام پایه دوم و اشتغال در پایه سوم، دارا بودن پرونده در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و پیشرفت تحصیلی براساس مقررات، عدم سابقه تشرف به عمره مفرده و داشتن گذرنامه معتبر از ابتدای بهمن‌ماه با حداقل 10 ماه اعتبار را از شرایط نام نویسی در عمره طلاب اعلام کرد.

وی با بیان این که نام نویسی عمره طلاب فقط به صورت اینترنتی صورت گرفت، افزود: ثبت نام و اعزام از استان محل سکونت امکان پذیر است و چنانچه تعداد ثبت نام کنندگان هر استان از سهمیه آن استان بیشتر باشند براساس قرعه افراد اعزامی مشخص خواهند شد.

مسؤول ستاد عمره طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه درباره زمان اعزام و مهلت نام نویسی نیز گفت: در حال حاضر تنها نام نویسی صورت گرفته و به زودی جزئیات ثبت نام و زمان اعزام به پذیرفته شدگان از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: هزینه عمره مفرده بر اساس قیمت تعیین شده از سوی سازمان حج و زیارت تعیین خواهد شد و اعزام بصورت کاروان ویژه و مجردی بوده و زمان آن از طرف ستاد عمره و عتبات تعیین و اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام الفت یادآور شد: طلاب حوزه‌های علمیه خراسان و اصفهان غیر از کاشان و همچنین طلاب حوزه‌های خواهران مشمول این ثبت‌نام نمی‌شوند و شیوه ثبت نام آن‌ها از طریق مدیریت حوزه‌های خودشان خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری جلسه ستاد عمره طلاب در روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسات درباره برخی مصوباتی همچون برگزاری همایش‌های قبل و بعد از تشریف و زمان اعزام در مکه مکرمه و مدینه برنامه‌ریزی خواهد شد که جزئیات آن اعلام می‌شود./917/ت302/ی
 

ارسال نظرات