۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۲۹۵۹۷
نجابت در گفت وگو با رسا:

نتیجه انتخابات سنا و کنگره تأثیری در راهبرد سیاست خارجی آمریکا ندارد/ نباید با تحلیل‌های سطحی آدرس غلط داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی‌ با تاکید بر این که سیاست آمریکا در مقابله و خصومت با جمهوری اسلامی با شکست دموکرات ها و یا جمهوریخواهان تغییری نمی کند، تحلیل های سطحی در این باره را مضر دانست و به تیم مذاکره کننده هسته ای توصیه کرد روی خطوط قرمز پافشاری کنند.
حسين نجابت حسين نجابت نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به نتایج اخیر انتخابات کنگره و سنای آمریکا و شکست دموکرات ها، گفت: دلخوش کردن به این مطالب که دموکرات ها درس برتر را دارند یا جمهوریخواهان، حربه پوسیده قدیمی است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که سگ زرد برادر شغال است، گفت: دولتمردان و مقامات آمریکا خواه دموکرات باشند و خواه جمهوریخواه، با تمامیت جمهوری اسلامی و مردمسالاری دینی مخالف هستند و این که این حزب باشد یا آن حزب، خیلی در راهبردشان تفاوت ایجاد نمی کند.

 

نجابت راهبرد آمریکایی ها را مبارزه با انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: تفاوت این که کدام حزب در آمریکا سرکار باشد در جزییات و آن هم بسیار اندک است.

 

این فعال سیاسی با تاکید بر این که این گونه مباحث ‌نباید راهبرد ما قرار گیرد، تصریح کرد: ‌راهبرد ما بایستی پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمان ها باشد و بدانیم در این راه آمریکا سد و مانع اصلی ما است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تحلیل اصلاح طلبان و سایه ترس و نا امیدی که در پی شکست دموکرات ها بر اردوگاه آنان حاکم شده است را ناشی از عدم برخورداری از دوراندیشی و از سر نزدیک بینی دانست و گفت: از سویی دیگر با توجه به مسائلی که عرض کردم تحلیل مثبت در این باره نیز نوعی نزدیک بینی است و باید به شدت از آن اجتناب کرد.

 

وی با بیان این که جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت است و همه باید به این نکته توجه داشته باشند، یادآورشد: راهبرد ما نفی سلطه و استکبار و مبارزه با آن است؛ بنابراین نباید با تحلیل ها و اظهارات گمراه کننده آدرس غلط داد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی باید راهبرد خود را پیاده کند و به فکر این نباشد که در سنا و کنگره اکثریت با کدام است، اظهار داشت: قوه مجریه آمریکا قدرت زیادی دارد و راهبردهای خارجی خود را هیچ گاه تغییر نمی دهد.

 

نجابت تاکید کرد: هریک از دموکرات ها و یا جمهوریخواهان در مصدر امور آمریکا باشند حمایت از اسرائیل و مبارزه و خصومت با جمهوری اسلامی را در دستور کار دارند و به عقیده من نباید به این مسائل دلخوش کرد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس یادآورشد: تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید روی خطوط قرمز خود پایبند باشند و کار را جلو ببرند و بدانند دلخوش کردن به این مطالب فرصت سوزی است. /924/ت302/ج
 

ارسال نظرات