۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۲۹۵۱۸
آیت الله صفایی بوشهری:

توسعه پایدار با مدیریت جهادی و نظارت کارآمد تحقق می یابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تحقق توسعه و پیشرفت پایدار کشور را در گرو نظارت کارآمد در عرصه های مختلف و مدیریت جهادی دانست.
ديدار مجمع نمايندگان استان بوشهر با آيت الله صفايي

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بزرگ‌ترین موهبت برای استان بوشهر، وحدت در سایه ولایت برای برنامه‌ریزی دانش بنیان، مدیریت جهادی و نظارت کارآمد در تمامی عرصه‌ها جهت اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی و فرهنگی است.

 

وی اضافه کرد: این مهم باعث می‌شود محرومیت‌هایی که در سطح وسیع استان مشاهده می‌شود ان شاء الله با این هندسه‌ کاری برطرف شود.

 

استاد برجسته حوزه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: استان بوشهر با تدابیر عالیه‌ توسعه و پیشرفت در موازین دانش و مدیریت جهادی و همچنین کار نظارتی دقیق و بازتولید پروژه‌ها، می‌تواند طی 5 تا 10 سال، نماد و الگوی توسعه و پیشرفت پایدار، دینی و ولایی در سطح بین المللی برای ایران اسلامی باشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: تحقق این مهم نیازمند یک نگاه نوین و تلاشی مضاعف در استان و وحدت همه نیروها در سطح استان و کشور دارد.

 

نماینده ولی فقیه در  بوشهر شورای عالی هماهنگی استان را یک شورای مهم و یک الگو برای سایر استان ها دانست و بیان داشت: شورای عالی هماهنگی استان بسیار می‌تواند در زمینه های مختلف به استان کمک کند.

 

وی اظهار داشت: این شورا با حضور نمایندگان استان در مجلس، مسؤولان استانی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و حضور نماینده مقام معظم رهبری، می‌تواند باعث ایجاد تعامل، اعتدال و حاکمیت روح ولایتمداری در فضای استان گردد.

 

گفتنی است، در ابتدای این نشست، هر کدام از نمایندگاه استان در مجلس به بیان نقطه نظرات خود پرداخته که مهم‌ترین موضوعات مطروحه در رابطه با وحدت و تعامل مسؤولان استانی با نمایندگان استان در مجلس، ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت استان، وضعیت اشتغال و مسائل کلان استان بود./833/پ203/ج

ارسال نظرات