۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۲۷۵۲۰
فردا برگزار می شود؛

وداع طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت ساری با پیکر شهدای گمنام

خبرگزاری رسا ـ مراسم وداع با دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در حوزه علمیه سفیران هدایت ساری برگزار می شود.
مراسم تشييع پيکر شهيد گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم وداع با پیکر پاک دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس فردا در حوزه علمیه سفیران هدایت مرکز استان برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، این مراسم ساعت ده صبح فردا یک شنبه در حوزه علمیه اباصالح المهدی(عج) مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید؛ این مراسم با سخنرانی، مداحی و همچنین قرائت قرآن و دعا همراه خواهد بود.

 

به گزارش رسا، مراسم وداع با پیکر پاک شهدای گمنام در حوزه علمیه برای نخستین بار قرار است فردا در مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری برگزار شود.

 

سردار عبدالله ملکی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: در دهه اول آبان ماه 93 تعداد  43 شهید گمنام در 13 استان تشییع و تدفین می شوند که از این مجموع چهار شهید سهم استان مازندران است.

 

وی افزود: پیکر مطهر دو شهید که 19 ساله بودند و در تک دشمن در سال 67 در منطقه فاو و جزیره مجنون به شهادت رسیدند روز یکشنبه مراسم  وداع برگزار می شود و دوشنبه پنجم آبان ماه با تشییع پیکر این دو شهید از مسجد جامع ساری تا دانشکده قدسیه واقع در کیلومتر 7 ساری به نکا در دانشکده قدسیه ساری تدفین می شوند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: پیکر مطهر دو شهید  19 و 20 ساله دیگر نیز که مربوط به عملیات خیبر و تک دشمن در سال 68 در جزیره مجنون است، هفتم آبان ماه تشییع و در دانشگاه آزاد تنکابن تدفین می شوند./950/پ203/ب1

ارسال نظرات