۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۲۷۱۸۰
سخنگوی دولت:

دولت از بدو فعالیت به دنبال پاره کردن حلقه تحریم ها بوده است

خبرگزاری رسا ـ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با تأکید بر این‌که دولت از بدو فعالیت به دنبال پاره کردن حلقه تحریم ها بوده است، گفت: سیاست های دولت در مذاکرات هسته ای به‌گونه‌ای است که چهره‌ای مناسب از ایران و اسلام در اذهان عمومی مردم جهان به نمایش بگذارد.
نوبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران شهرستانی همراه بود، اظهار داشت: وقتی دولت یازدهم روی کار آمد، با خزانه خالی مواجه بودیم که ناشی از تحریم ها بود.

 


سخنگوی دولت با تأکید بر این‌که دولت از بدو فعالیت به دنبال پاره کردن حلقه تحریم ها بوده است، خاطرنشان کرد: سیاست های دولت در مذاکرات هسته ای به‌گونه‌ای است که چهره‌ای مناسب از ایران و اسلام در اذهان عمومی مردم جهان به نمایش بگذارد.

 


نوبخت رفع مشکلات مردم و نمایش چهره اسلام نبوی را دو مأموریت اساسی دولت عنوان کرد و گفت: غربی‌ها بدانند که میز مذاکره جای درشت گویی نیست، بلکه جای منطق است، ایران اسلامی با منطق و عقلانیت به دنبال رفع مشکلات و لغو همه جانبه تحریم‌های ظالمانه گذشته است.

 


معاون برنامه ریزی رییس جمهور وعده تحقق کامل اعتبارات مصوب در بودجه را داد و با اشاره به رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در یک سال گذشته گفت: علیرغم محدودیت در منابع، اعتبارات پیش بینی شده در بودجه به شکل کامل تأمین خواهد شد.

 

وی همچنین در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی مسؤولان شهرستان بناب نیز قول مساعد داد.

 

دولت مصمم به اجرای طرح احیای دریاچه ارومیه است


همچنین حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب، فرج اللهی فرماندار و حجت الاسلام محمدرضا باقری بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با طرح مشکلات و مسائل این شهرستان خواستار توجه ویژه دولت و مدیریت ارشد استان به این شهرستان شدند.

 


بنابر این گزارش، محمد باقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در حاشیه سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی و حضور در شهرستان به بناب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت مصمم است اعتبارات لازم برای اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه را تأمین کند.

 


وی با بیان این‌که شخص رییس جمهور برای تحقق وعده احیای دریاچه ارومیه مصمم بوده و دستورات و پیگیری های لازم را اعمال می کند، خاطرنشان کرد: اگر نیاز باشد دولت از اعتبارات سایر بخش ها کاسته و منابع مالی لازم برای احیای دریاچه ارومیه را تامین می کند.

 


نوبخت با بیان این‌که آسیب‌های ناشی از عدم احیای دریاچه ارومیه کل کشور را درگیر می کند، گفت: دولت نسبت به موضوع احیای دریاچه ارومیه نگاه ملی دارد و امیدواریم به زودی طرح‌های مصوب اجرایی و شاهد احیای این دریاچه باشیم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات