۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۲۷۱۰۴
مسؤول شوراهای هماهنگی عمره دانشگاهیان خوزستان خبر داد؛

اعزام 15 هزار نفر به عمره دانشجویی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شوراهای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان با اشاره به سهمیه 15 هزار نفری عمره دانشجویی گفت: مهلت نام نویسی برای حضور در عمره دانشجویی 10 آبان ماه است.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي ، مسئول نهاد رهبري در دانشگاه هاي خوزستان

حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی، مسؤول شوراهای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سهمیه 15 هزار نفری عمره دانشجویی سال تحصیلی 94-93 عنوان کرد: تاکنون 50 هزار نفر برای سفر عمره نام نویسی کردند.

وی افزود: یکی از اولویت های عمره دانشجویی برای دانشجویان تازه متأهل بوده که در این عمره نام نویسی کرده باشند.

حجت الاسلام شفیعی اظهارداشت: دانشجویان نخبه علمی، فعالان فرهنگی و قرآنی، نفرات برتر جشنواره ها و اعضای فعال تشکل‌های اسلامی نیز در اولویت قرار دارند و از سهمیه ویژه ای برخوردار خواهند شد.

مسؤول شوراهای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان تصریح کرد: در سال گذشته برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و نیز بهره برداری گسترده و عمیق دینی از آیین معنوی حج عمره، همایش هم‌اندیشی و مدینه شناسی و حلقه‌های قرآنی در مسجدالنبی و مسجدالحرام نیز برگزار شد که با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان قرار گرفت.

10 آبان ماه؛ آخرین مهلت نام نویسی عمره دانشجویی

وی تصریح کرد: نام نویسی برای عمره دانشجویی از 27 مهرماه آغاز شده و تا 10 آبان ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی سهمیه اساتید برای حج عمره امسال را 2500 نفر اعلام و عنوان کرد: پس از پایان عملیات نام نویسی قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام شفیعی افزود: زمان قرعه کشی پس از تاسوعا و عاشورای حسینی خواهد شد.

مسؤول شوراهای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان اظهارداشت:با هماهنگی صورت گرفته بین ستاد مرکزی عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک تجارت به زائران اعزامی مبلغ یک میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در پایان تصریح کرد: در سال تحصیلی 93-92 شرکت کنندگان در نام نویسی 340 هزار نفر بودند که بر اساس سهمیه 17500 نفری اقدام صورت گرفت و از این میزان 39 درصد به وزارت علوم، 33درصد به دانشگاه آزاد، 8 درصد به وزارت بهداشت و 20 درصد نیز به سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی انتفاعی و غیر انتفاعی اختصاص یافت./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات