۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۲۵۰۵۳

مجموعه فلش کارت‌های تربیت دینی کودک منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه جهادی «روایتگران نور» پنجمین مجموعه فلش کارتهای ‎تربیت دینی کودک با بهره‎گیری از آیات و روایات را منتشر کرد.
مجموعه فلش کارت‌های تربیت دینی کودک منتشر شد

حجت‎الاسلام محمد مسلم وافی مسؤول مؤسسه جهادی «روایتگران نور» در گفت وگو با خبرگزاری رسا گفت: در طول سه و نیم سال گذشته با حضور در برنامه «خانه مهر» رادیو معارف مباحثی درباره تربیت فرزندان مطرح کردم که تمام آن از آیات و روایات استخراج شده است.

 

وی افزود: یکی از شنوندگان خوش‎ذوق رادیو معارف این مطالب را به صورت مکتوب به صورت۵ بسته فلش‎کارت آماده کرد که این فلش کارت های هم اینک در اختیار مبلغان حوزه علمیه قرار گرفته است.

 

مسئول مؤسسه جهادی «روایتگران نور» درباره عناوین این مجموعه‎ها و موضوع آن گفت: مجموعه اول با عنوان «پازل تربیت کودک» (روش‎های ایجاد خودکنترلی در کودکان)، مجموعه دوم با عنوان «روش‎های انتقال مفاهیم دینی به کودکان»، مجموعه سوم با عنوان «چهل حدیث درباره تربیت فرزند»، و مجموعه چهارم با عنوان «تربیت زیر صفر» ویژه پدران و مادرانی است که هنوز بچه‎دار نشده‎اند و باید به نکات پیش از بچه‎دارشدن توجه کنند.

 

پدر پرجمعیت‎ترین خانواده جوان ایرانی درباره مجموعه پنجم نیز گفت: نام این مجموعه «بابا، مامان از من نترسید!» است که به‎روزترین مجموعه این مجموعه محسوب می‎شود و روی خطاب آن با کسانی است که از ترس و نگرانی تربیت فرزندان، تمایل ندارند بچه‎دار شوند.

 

وی با بیان اینکه این فلش‎کارت‎ها به صورت یک پازل در نظر گرفته شده است ابراز امیدواری کرد با عملیاتی‎شدن آیات و روایات این مجموعه‎ها شاهد تربیت فرزندانی در خور سربازی حضرت ولی‎عصر (عج) باشیم./917/ت302/س

ارسال نظرات