۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۲۳۹۹۲
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

خاورمیانه جدید با رویکرد ضد استکباری در حال تشکیل است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که از برکات جنگ غزه نشان دادن خوی وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی به جهانیان بود، گفت: خاورمیانه جدید با رویکرد ضد استکباری در حال تشکیل است.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، صبح امروز، در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مصلای اهواز برگزار شد با اشاره به فضیلت دهه نخست ماه ذی الحجه اظهارداشت: به گفته بسیاری از مفسران پس از ماه مبارک رمضان، دهه نخست ماه ذی الحجه از با فضیلت ترین و بزرگ‎ترین روزهای سال است.

وی افزود: از دیگر فضیلت های این دهه مبارک می توان به پایان یافتن میقات حضرت موسی(ع) و اتصال آن به عید قربان اشاره کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که عید قربان یادآور ایثار، فداکاری و اوج بندگی دو پیامبر بزرگ الهی است، گفت: عید قربان روز تقوا، عبودیت و بندگی حضرت ابراهیم(ع) و حضرت اسماعیل(ع) در برابر دستور خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به این که عید قربان همواره در طول تاریخ درس بزرگی از استقامت برای بشریت و آزادی خواهان جهان بوده است، بیان داشت: مردم ایران نیز در طول پیروزی انقلاب، 8 سال جنگ تحمیلی و سختی های پس از آن از نمایش بزرگ صبر و استقامت این دو پیامبر بزرگ استفاده کردند.

وی ادامه داد: امروز شیطان بزرگ همان شیطانی است که روزی می خواست حضرت ابراهیم را از انجام دستورات الهی بازدارد؛ بنابراین باید در برابر چنین شیطانی ابراهیم گونه برخود کرد و در مقابل حیله های آن هشیار بود.

خاورمیانه جدید با رویکرد ضد استکباری در حال تشکیل است

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در بخش دیگری از خطبه های نماز عید قربان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به حجاج گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام با تأکید بر وحدت میان مسلمانان به عنوان زیان بار ترین آسیب به دشمنان اسلام، همه حجاج خانه خدا را به این امر مهم دعوت کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که جنگ اخیر غزه دو نعمت و برکت برای مسلمانان در بر داشت افزود: نخستین برکت جنگ غزه این بود که خوی درندگی و وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی را همه دیدند و دوم این که مردم دنیا و استکبار جهانی متوجه شد این جنایات در حفظ و تثبیت این رژیم غاصب تأثیری نخواهد داشت.

وی با بیان این که دشمنان پس از تجریه در جنگ های 33 روزه تا جنگ 50 روزه غزه، شکست ها و رسوایی های بسیاری برای خود به وجود آوردند، اظهارداشت: امروز خاورمیانه جدید با رویکرد ضد استکباری در حال تشکیل است و اگر مسلمانان صبر و استقامت داشته باشند دشمنان داخلی و خارجی راه به جایی نخواهند برد./9454/پ201/ب2

ارسال نظرات