۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۲۳۳۱۴
حجت‏الاسلام والمسلمین سعیدی:

دشمن با تبلیغات منفی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم با اشاره به این مطلب که این آموزه‏های دین اسلام و قرآن کریم است که حکومت اسلامی را حفظ و هدایت می‏کند، گفت: چتر حکومت اسلامی همه اقلیت‏های اسلامی را پوشش داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي، امام جمعه قم و توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی امام جمعه شهر مقدس قم در دیدار با حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و امور رسانه‏ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که ظهر امروز در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد به اهمیت و جایگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: در کشور جمهوری اسلامی باید از همه اقشار و اصناف رسانه خبری و مطبوعاتی داشته باشیم چرا که این کشور دارای اقوام مختلف با مذهب‏های گوناگون است.

وی با بیان این‏که خداوند متعال نازل‌کننده دین مبین اسلام است و همچنین در قرآن کریم به افراد مسلمان و غیر مسلمانان خطاب‌های بسیاری شده است، ابراز داشت: انسان‏ها برای ترفیع جایگاه به قبیله، رنگ و گروه‏های مختلف تقسیم شده‏اند و در اصالت معنا هنگامی که از مادر متولد می‏شوند هیچ فرق و تفاوتی بین آنها نیست.

حجت‏الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با اشاره به این که آموزه‏های دین اسلام و قرآن کریم حکومت اسلامی را حفظ و هدایت می‏کند، تصریح کرد: چتر حکومت اسلامی همه اقلیت‏های اسلامی را پوشش داده است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان این‏که دشمن در عرصه‏های مختلف با تبلیغات منفی قصد تخریب حکومت اسلامی را دارد، اظهار داشت: باید به بیت‏المال مسلمین نگاه دینی و معنوی داشته باشیم و باید همه جوانب امر را در استفاده از بیت‏المال رعایت کنیم و نباید عامل از بین رفتن ذره‏ای از حق مردم باشیم.

امام جمعه شهر مقدس قم به اهمیت رسالت رسانه‏ها در تبلیغ دین اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از وظایف رسانه‏ها این است که با پوشش صحیح خبری و انتقال درست اخبار انسان‏های غافل را به راه درست هدایت کنند و نگذارند مردم فریب رسانه‏های دروغین دشمن را بخورند.

حجت‏الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان با اشاره به این‏که برخی اوقات باید افراد گمراه را نیز همراهی کرد، بیان کرد: این همراهی باید آن‌ها را به سمت معارف اسلامی هدایت کند نه اینکه مسلمانان را به سمت فحشا و گناه بکشاند./922/پ203/ج

ارسال نظرات