۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۲۳۱۲۱
آیت الله مهمان نواز:

آینده درخشان کشور منوط به تقویت و تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آینده درخشان کشور به تقویت ولایت فقیه و تبعیت از رهبری دینی بستگی دارد به همین دلیل باید همه هوشیار باشیم تا زمام امور کشور به دست نااهلان و فتنه گران نیفتد.
 آيت الله مهمان نواز

آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با گرامیداشت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، با بیان این که فرهنگ اسلامی زیربنای حیات کشور ما است، اظهار داشت: اگر زندگی مردم مسلمان ایران مبتنی بر مسائل فرهنگ اسلامی نباشد؛ جامعه ما همانند ساختمان عظیمی خواهد بود که بر روی خاکستر بنا شده و با وزش بادی اندک ویران می شود.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بر مسأله فرهنگ تأکید ویژه ای دارند و تاکنون نیز رهنمون ها و مطالب آموزه فراوانی در این زمینه مطرح کرده اند، اضافه کرد: احیای سبک زندگی اسلامی و زدودن آداب و رسوم وارداتی غربی از فرهنگ اسلامی از جمله مواردی هستند که همواره از سوی رهبری تأکید و توصیه می شود.

 

امام جمعه سابق بجنورد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول دوران رهبری با درایت کم نظیر خویش؛ کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به درستی مدیریت کرده و در مقابل دشمنان و فتنه گران چون کوه ایستاده اند.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که ولایت فقیه کشور را در برابر توطئه دشمنان و مکر فتنه گران مصون کرده است، خاطرنشان کرد: اگر ولایت فقیه نمی بود؛ فتنه گران کشور و نظام اسلامی را با چالش بیشتری مواجه می کردند اما درایت رهبری مانع از افتادن کشور در سراشیبی ضعف و گرفتاری شد.

 

وی با بیان این که بر اساس آیات قرآنی فتنه گری و فساد انگیزی از کشت و کشتار نیز خطرناک تر و بدتر است، اضافه کرد: رهبری انقلاب با درایت خود مردم را به هوشیاری و فتنه گران را به برگشتن از این راه غلط موعظه کردند و این گونه شد که کشور و نظام ما بار دیگر از گردنه ای سخت با مؤفقیت عبور کرد.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آینده درخشان کشور به تقویت ولایت فقیه و تبعیت از رهبری دینی بستگی دارد به همین دلیل باید همه هوشیار باشیم تا زمام امور کشور به دست نااهلان و فتنه گران نیفتد.

 

آیت الله مهمان نواز افزود: اگر ملت ما دین مبین اسلام را در کشور تقویت کرده و آن را در عمل به درستی اجرایی کنند، فتح و پیروزی نصیب ملت و جامعه اسلامی می شود چرا که وعده نصرت به کسانی که دین اسلام را یاری می کنند؛ وعده خداوند بوده و باری تعالی خلف وعده نمی کند.

 

گفتنی است، دهه امامت و ولایت هر سال از دهم ذی الحجه و روز عید قربان آغاز شده و تا یک روز پس از هجدهم ذی الحجه، عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

 

این دهه امسال از یکشنبه سیزدهم مهر ماه آغاز شده و تا بیست و دوم این ماه ادامه خواهد داشت./9314/ت302/ب

ارسال نظرات