۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۱۹۵۴۵

متمم؛ نخستین ارائه کننده محتوای مطبوعاتی در کشور

خبرگزاری رسا ـ مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات انقلاب اسلامی «متمم» در 5 سرویس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، و تاریخ و مذهبی مطالبی مطبوعاتی و ژورنالیستی تولید می کند.
پايگاه اينترنتي متمم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات انقلاب اسلامی «متمم» در 5 سرویس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، و تاریخ و مذهب مطالبی مطبوعاتی و ژورنالیستی در قالب های یادداشت، گزارش، مصاحبه، داستانک، طنز، کاریکاتور و اینفوگرافی تولید می کند.
 
مسئله تهاجم فرهنگی در جهان امروز و بویژه در جامعه دینی ما، یکی از مهم ترین و حساس ترین مسائلی است که تصمیم سازان و برنامه ریزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه هستند.در این نبرد نابرابر جهانی، سهم اصلی متعلق به «جنگ دانش و اطلاعات» و هدف این جنگ نامتقارن، ذهن ها و دل های پاک و رو به سوی منشأ هستی است.
 
«متمم» یا همان مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات انقلاب اسلامی با گردآوری مجموعه ای 600 نفری از نیروهای جوان، متخصص و متعهد نخبه و انقلابی اهل قلم، در 31 استان کشور و در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف علوم اجتماعی، علوم سیاسی، علوم ارتباطات و رسانه و مطالعات فرهنگی، گامی کوچک در مسیر طولانی و متعالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برداشته است.
 
مطالب مطبوعاتی این مرکز در فروشگاه اینترنتی به آدرس www.matboeh.ir بارگذاری شده و هر یک از افراد و مجموعه های فعال مطبوعاتی  می توانند با عضویت در این فروشگاه، هر تعداد مطلب مورد نظر خود را خریداری نمایند.  
 
همه این مطالب تولیدی و تحلیلی  بوده و از تنوع موضوعی و نیز جذابیت سوژه برخوردار است. در هنگام خرید، کاربران می توانند تیتر مطالب و چکیده ای از آن را که مشتمل بر چارچوب کلی هر مطلب است ملاحظه نموده و براساس این چکیده نسبت به محتوای هر مطلب اطلاع یافته و در باب خریداری آن تصمیم گیری نمایند.
 
فعالیت ها و خروجی های متمم
 
مرکز متمم در کنار مجموعه ای از شرکت و مؤسسات فرهنگی - رسانه ای همکار،ماموریت خود را در 4 عرصه راه اندازی «شبکه نویسندگان» و اصحاب قلم در 31 استان کشور و در 5 سرویس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تاریخ و مذاهب، راه اندازی «شبکه مطبوعات» و ارائه انواع خدمات مطبوعاتی اعم از تولید محتوا، آموزش، باز نشر مطالب و مشاوره مطبوعاتی ، راه اندازی «شبکه آموزش» مطبوعاتی در 2 سطح نویسنده – خبرنگار و مدیریت مطبوعات و آخرین آن ها راه اندازی «سامانه رصد و پایش» مطبوعاتی در 2 سطح مطبوعات استانی و مطبوعات ملی  خلاصه نموده است.
 
ارتباط با مرکز متمم
 
افراد و مجموعه های رسانه ای – مطبوعاتی می توانند به سه طریق عضویت در شبکه نویسندگان ، شبکه مطبوعات و سامانه رصد و پایش مطبوعات استانی و ملی با مرکز متمم ارتباط و همکاری برقرار کنند.
 
عناوین برخی از پرونده های تولید شده در این مرکز
 
نام سال، کاربردهای انرژی هسته ای، سیمای زن در استان، سیره سیاسی امام روح الله، فوتبال و جام جهانی، اخلاق جنسی، جمعیت و ازدیاد نسل، حیا، تغذیه و طب قرآنی، عفاف و حجاب، دختران دانشجو، زندگی طلبگی، آواز و موسیقی، زندگی مجردی، مصرف گرایی، وهابیت، مادرانه، برده داری در غرب عناوین برخی از پرونده های تولید شده در این مرکز است.
 
علاقه مندان برای استفاده از این مرکز می توانند به آدرس اینترنتیwww.matboeh.ir مراجعه کنند./921/ت302/س
ارسال نظرات