۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۱۸۵۸۷

سفر آیت الله حسینی بوشهری به استان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور در سفری یک روزه به استان آذربایجان‌شرقی در برخی مدارس علمیه شهرستانی حضور یافت.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور امروز با سفر به آذربایجان‌شرقی ضمن دیدار با مسؤولان و مدیران حوزوی این استان، از مدارس علمیه تبریز، بناب و مرند بازدید می کند.


آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) مرند که یکی از مراکز حوزوی نخبه‌پرور منطقه شمال غرب کشور محسوب می شود، در مراسم عمامه‌گذاری طلب این مرکز علوم اسلامی شرکت و سخنرانی کرد.


بنابر این گزارش، مدیر حوزه های علمیه کشور سپس در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد امام خمینی(ره) مرند برگزار شد، حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه به روح پاک شهدای انقلاب اسلامی، با اهالی مرند دیدار کرد.


آیت الله حسینی بوشهری عصر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب حضور می یابد و سپس راهی تبریز خواهد شد تا صبح فردا استان آذربایجان‌شرقی را به مقصد قم ترک کند.


دیدار با تعدادی از ائمه جمعه، مدیران حوزوی و حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران آذربایجان‌شرقی از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر حوزه های علمیه کشور به تبریز است.

 

حجت الاسلام انتظاری، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی آیت الله حسینی بوشهری را همراهی می کند./935/پ203/ب

ارسال نظرات